نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش طلایه داران انقلاب فاطمی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی جدی است و بر اساس حساب و حکمت انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در همایش طلایه داران انقلاب فاطمی گفت: بیان انتخابات تشریفاتی از سوی مسئولان وحدت را با آسیب و خطر رو به رو می‌کند و این موضوع در حالی است که انتخابات در جمهوری اسلامی جدی است و بر اساس حساب و حکمت انجام می‌شود .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم آن زمان به سه دسته می‌شدند که یک دسته آن‌ها پیشتاز از بقیه بودند و عمده آن‌ها را طلبه‌های حوزه علمیه تشکیل می‌دادند.

او با اشاره به اینکه در این بین دانشجویان و بازاریان حضور داشتند، ولی طلبه‌ها بیشتر بودند، عنوان کرد: عده زیادی از مردم که آن زمان با عنوان بی‌تفاوت خطاب می‌شدند دسته دوم را تشکیل می‌دادند ک تاثیر پذیری زیادی از عده کم طلبه‌ها داشتند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دسته سوم که تعداد آن‌ها هم زیاد نبود ضد انقلاب بودند و به صورت آگاهانه در مقابل انقلابی‌ها قرار می‌گرفتند و اقدامات مختلف را برای به ثمر نرسیدن انقلاب اسلامی انجام می‌دادند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: همت روحانیت و روشنفکران متدین دانشگاهی، بازاریان متدین و قشر‌های نمازگزار و مومن سبب تاثیرپذیری مردم از آن‌ها شد و گویا یک مرتبه همه با هم به پا خواستند و مقابل ضد انقلاب‌ها ایستادند و آن‌ها را شکست دادند.

او گفت: انقلاب اسلامی با ایمان و وحدت مردم و رهبری امام خمینی (ره) به نتیجه رسید که مورد سوم ما را هدایت کرد و سبب شد ظرفیت‌های لازم دینی و ملی شناخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: ایمان، وحدت و رهبری وقتی دست به دست یکدیگر دادند خداوند متعال یک عنصر دیگر را هم به دنبال آن‌ها آورد که امداد‌های غیبی نام دارد، با نگاهی به اتفاقات دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله واقعه طبس این مورد به خوبی تصدیق می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: در حال حاضر مستکبران جهان به شدت عصبانی هستند و این به خاطر این است که حق با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به دنبال پیروزی است.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: روزگاری با سختی تمام اعلامیه و کتاب‌های اسلامی را جابه جا می‌کردیم، ولی امروز پایگاه‌های آمریکایی را موشک باران می‌کنیم و به زودی بساط آن‌ها را از منطقه برخواهیم چید که این موضوع نشان‌دهنده افزایش قدرت جریان حق است.

او بیان کرد: آمریکایی‌ها به اندازه‌ای ضعیف و عصبانی هستند که اطلاعات هواپیمای ساقط شده در افغانستان و اتفاقاتی را که در سایر کشور‌ها رقم خورده است را بیرون نمی‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدون شک از منطقه بیرون خواهند رفت منتهی باید اسرائیل را هم از منطقه بیرون ببرند چراکه اسرائیل بدون آمریکا هیچ‌گونه پشتوانه‌ای نخواهد داشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) آینده جهان را آینده اعتلای کلمه حق، عزت و اقتدار مومنان معرفی می‌کند که ما نمی‌توانیم نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشیم.

او افزود: البته امیدواری به این معنی نیست که امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با فساد، برملا نکردن خیانت‌ها و سایر موضوعات را رها کنیم و بدون هیچ‌گونه عمل و اقدام مناسبی به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مساجد، مردم و نمازگزاران روز به روز بیشتر می‌شوند و امروز اوضاع خیلی بهتری را نسبت به قبل از انقلاب تجربه می‌کنیم، ولی نسبت به آن چیزی که هدف داریم خیلی عقب‌تر هستیم.

او گفت: قیام مردم ایران امام خمینی (ره) را به ایران آورد و قیام مردم جهان سبب ظهور امام زمان (عج) خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.