رمز انتقام؛ سپهبد شهید سلیمانی

سردمداران جنایتکار آمریکا و سربازان تروریست آنها با ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی باید هر روز در انتظار انتقام خون پاکش باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی می گذرد. شهید سلمیانی به همراه تعدادی از رزمندگان مقاومت در خاک عراق و توسط آمریکایی های جنایتکار به شهادت رسیدند.

در حالی که سردمداران جنایتکار آمریکا و ایادی کثیف و زبونش به خیال باطل خود تصور می کردند که با به شهادت رساندن حاج قاسم آتش نهضت مقاومت در دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین خاموش خواهد شد اما خون پاک و مطهر این سردار مظلوم چنان شوری در امت اسلام پدید آورد که آنها اکنون تا رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی از پا نخواهد نشست.

آری؛ شهادت این شهید سرافراز اسلام و ایران آنچنان بابرکت بود که موجب همدلی و وحدت ایرانیان با یکدیگر و همه امت اسلام شد و اکنون جریان استکباری صهیونیستی که  با رونمایی از خیانت ننگین قرن داعیه تسلط بر قدس شریف و قبله اول مسلمانان را دارد این آرزوی محال را با خود به گور خواهد برد.

سردمداران آمریکایی که پس از ترور ناجوانمردانه حاج قاسم به قول رهبر معظم انقلاب سیلی ای محکم را دریافت کردند حالا هر روز باید منتظر انتقام باشند؛ انتقامی که نه تنها پای آنها را برای همیشه از سرزمین های مسلمانان قطع خواهد کرد بلکه با نابودی رژیم منحوس صهیونیستی قبله اول مسلمان نیز آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
لبیک یا قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت اسلامی سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص .
آخرین اخبار