یادواره ۶ شهید والامقام در لنده

یادواره ۶ شهید والامقام روستای مالشیخ از توابع شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، یادواره شش شهید والمقام روستای مالشیخ از توابع بخش مرکزی در شهرستان لنده به همت حوزه مقاومت بسیج شهید عوض پور و با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثاراگران و مردم این روستا برگزار شد.
 
اسفندیار مختاری فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این روستا و هزار و ۸۰۰ شهید جنگ تحمیلی و مدافعان حریم گفت: امروز شهدا رسالت سنگینی به دوش ما گذاشتند، ما باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم چرا که دشمنان در حوزه‌های مختلف به دنبال کمرنگ کردین ارزش‌ها با افزایش هنجار‌های اجتماعی هستند.
 
سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری افزود: مدارس و مساجد دو سنگر مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند که بیشترین نقش را برای تعالی و نشر ارزش‌های دینی دارند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: اگر به وصایای شهدا نگاهی کوتاه بیاندازیم به خوبی به مهمترین وصیت شهدا که در بین همه آنان مشترک است پی خواهیم برد و آن پشتیبانی از ولایت فقیه است.
 
او اضافه کرد:اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جهان به گونه‌ای است که قدرت پوشالی امریکا را درهم شکسته و پوشالی بودن این ابرقدرت را به رخ جهانیان کشیده است.
 
حجت السلام سید هدایت محمودی اصل هم گفت: این یادواره‌ها اقدامی فرهنگی برای پاسداشت یاد و نام شهدا و فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر جوانان با سبک زندگی آنها است.
 
امام جمعه لنده با بیان اینکه شهادت بهترین پاداش مردان خدا است و در این راه نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، افزود: ما باید در مسیر رضای خداوند حرکت کنیم.
 
 
انتهای پیام/ط
برچسب ها: یادواره شهدا ، شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.