قومیت‌گرایی و پول‌پاشی سم مهلک در انتخابات است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: قومیت‌گرایی و پول‌پاشی سم مهلک در انتخابات است.

قومیت‌گرایی و پول‌پاشی سم مهلک در انتخابات استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: در دهه فجر آنچه مهم است، بیان خاطرات و دلایل مبارزه مردم علیه طاغوت است.

وی، افزود: گذشته انقلاب باید برای نسل جدید توضیح داده شود تا از تحریف تاریخ و عقاید امام (ره) جلوگیری شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: تحریف تاریخ انقلاب و به انحراف کشاندن راه امام (ره) و انقلاب توطئه قدیمی و همیشگی دشمن است که نتیجه آن سیلی خوردن مردم خواهد بود.

وی، ادامه داد: نفوذ دشمن در طول تاریخ اسلام باعث انحراف مردم و در نتیجه شکست شده که باید با درس گرفتن از آن‌ها در برابر دشمن بایستیم.

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: در دهه فجر مباحث مربوط به انحراف‌های دوره شاهنشاهی و نیز استقلال و آزادی مردم با پیروزی جمهوری اسلامی ایران بیان شود.

وی، گفت: در دوران رژیم شاهنشاهی تمام مسائل کشور با هدایت آمریکا و شوروی بود، اما امروزه استقلال واقعی کشور را می‌بینیم که در برابر تمام مستکبران و زورگویان ایستاده است.

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: ترس فرستاده ترامپ از تحویل نامه رییس جمهور آمریکا به رهبر انقلاب نشانه واقعی اقتدار و استقلال نظام اسلامی است.

وی، در بخش دیگر خطبه‌ها، با اشاره به ایام انتخابات، تاکید کرد: با نزدیکی به ایام انتخابات شاهد افزایش فتنه‌ها هستیم، در این مدت باید بصیرت واقعی داشته باشیم و نسبت به همراهی با افراد همراه ولایت و دارندگان تدبیر واقعی اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام قریشی، ادامه داد: باید معیار اصلی برای انتخاب فرد اصلح را ولایتمداری قرار دهیم و پیرو راه ولایت و انقلاب اسلامی بودن را مدنظر داشته باشیم.

وی، ابراز داشت: نباید به قومیت و چنین چیز‌هایی در انتخاب فرد اصلح توجه کرد. خداترسی باید سرلوحه انتخاب باشد.

وی، در بیان خصوصیات فرد اصلح، خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات و معیار‌های امام (ره) و رهبر انقلاب، مجلس باید محل معنویت و تقوا باشد. افراد ساده زیست و دارندگان زندگی در سطح معمول باید وارد مجلس شوند. نداشتن فساد مالی، اخلاقی و سیاسی باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در خصوص جبهه‌گیری برخی افراد علیه شورای نگهبان، گفت: جای سوال است که چرا افرادی که چندین دوره با انتخابات وارد عرصه سیاست شده‌اند، امروز علیه شورای نگهبان حرف می‌زنند؟ حمایت از شورای نگهبان وظیفه همه و به ویژه مسئولان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.