۴۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی در همدان فعال است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۴۲مگا وات نیرو گاه خورشیدی فعال هستند.

۴۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی در همدان فعال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد مهدی شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، با اشاره به اینکه برای دهه فجر طرح برای بهره‌برداری نداریم، افزود: دلیل آن بهره‌برداری طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان همزمان با سفر وزیر نیرو در هفته قبل به همدان بود.

شهیدی افزود: ۱۱۳ طرح با هزینه ۱۶۰ میلیارد تومان با عنوان پویش الف- ب- ایران توسط وزیر نیرو به صورت همزمان و ویدیو کنفراسی بهره‌برداری شد.

او طرح‌های بهره‌برداری شده شاخص استان را در این سفر ۲ نیروگاه نام برد و ادامه داد: با بهره‌برداری از طرح‌های نیروگاه خورشیدی در استان همدان استان همدان اکنون جایگاه نخست دارا بودن طرح‌های نیروگاهی کشور را به خود اختصاص داده است؛ و استان ۴۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی نصب شده و فعال دارد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره بر اینکه اکنون در حوزه نیروگاه‌های برق سی اچ پی هم ۱۷ مگاوات منصوبه داریم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی برای بهبود توزیع برق در استان شاخص هدررفت برق در شبکه توزیع را به ۸/۱۰ ارتقا دادیم در حالی‌که شاخص کشوری هدررفت برق در شبکه کشوری بیش از این مقدار است.

شهیدی گفت: تامین روشنایی معابر ۲ مجموعه گردشگری گیان و گاماسیاب نهاوند در دست اجرا است و تا سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

او افزود: ۲۶ میلیارد تومان سال گذشته برای اصلاح شبکه برق روستایی هزینه شد و امسال نیز ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان اظهار داشت: نزدیک به ۱۱۵ میلیارد تومان مطالبات برق از مشترکان داریم که ۳۲ میلیارد تومان آن متعلق مشترکان روستایی، ۲۹ میلیارد تومان مشترکان شهری و ۵۲ میلیارد تومان نیز متعلق به دستگاه‌های اجرایی است.

شهیدی بیان کرد: ۹۸.۵ درصد از مطالبات سال گذشته دریافت و امسال نیز ۹۳.۵ درصد از طلب‌ها وصول شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.