طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی گرمسار اجرا می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گرمسار گفت: طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر در سیزدهم بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن نور محمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گرمسار گفت: ضمن بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این نهاد است، اظهار داشت: طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی گرمسار به مناسبت دهه مبارک فجر در سیزدهم بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

او با اشاره به فراخوان پویش معرفی کتاب با موضوع انقلاب در فضای مجازی به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های مهمی است که به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گرمسار بابیان اینکه نقد کتاب فاخر از کتاب «کودکستان آقا مرسل» اثر داوود امیریان نیز به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با حضور نویسنده و خالق اثر در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه به میزبانی کتابخانه علامه محمدتقی ایوان‌کی برگزار می‌شود.

نورمحمدی توزیع اقلام فرهنگی بین عموم مردم در سطح راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این اداره برشمرد و بیان کرد: اجرای برنامه قصه‌گویی، معرفی کتاب و رونمایی کتاب از دیگر برنامه‌های عمومی این نهاد در ایام‌الله دهه فجر است که با محوریت انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: برگزاری مراسم اختتامیه لیگ کتاب‌خوانی و تجلیل از برترین‌های این لیگ در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گرمسار با اشاره به اینکه مرحله نهایی اولین لیگ کتاب‌خوانی شهرستان با انتخاب برترین‌ها برگزار شد، تأکید کرد: این برنامه پس از سه مرحله رقابت بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول در طلیعه سال‌روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سه گروه برگزیده به تهیه روزنامه دیواری از پیام مقام معظم رهبری در راستای تبیین گام دوم انقلاب پرداختند و در نشستی صمیمی دانسته‌های خود را به رقابت گذاشتند.

نورمحمدی در پایان با اعلام نتایج این مسابقات اظهار داشت: گروه «شهید محسن حججی» از مدرسه بوستان دانش در رتبه نخست و منتخب شهرستان گرمسار قرار گرفتند و گروه «شهیده نسرین افضل» از مدرسه حضرت زهرا (س) در جایگاه دوم و گروه «شهید ابوالفضل شاه‌حسینی» نیز رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.