بسته خبری تئاتر فجر ۳۸؛

معرفی نمایش‌های روز دوم جشنواره تئاتر فجر/ آثاری که به یاد سپهبد سلیمانی اجرا می شوند

تازه‌ترین خبر‌ها از اجرای نمایش‌های سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را در این گزارش بخوانید.

به گزارش  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره تئاتر فجر از دیروز کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره فرهنگی هنری تا ۲۱ بهمن ماه میزبان علاقه مندان به این هنر زنده و پویاست.

در ادامه این گزارش، بسته خبری از این رویداد هنری را می خوانید:

برنامه اجرا‌های روز دوم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد

«۱۲ روز» به کارگردانی علی بیگدلی امروز جمعه ۱۱ بهمن ماه، ساعت ۱۷ در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «مردی که...» اثر رضا مولایی ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش «پنج جهت اصلی» به کارگردانی مرضیه رجبی روز جمعه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می‌رود.

«خرس» به کارگردانی کیوان ضهرابی آخرین نمایشی است که در روز دوم جشنواره در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود. مخاطبان می‌توانند ساعت ۲۱ به تماشای این اثر بنشینند.

پاسداشت شهید سردار سلیمانی در آثار جشنواره تئاتر فجر

سه نمایش خیابانی و یک اثر رادیوتئاتر در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با محوریت رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهند شد.

بر این اساس نمایش «سرباز» به نویسندگی امیرحسین شفیعی و کارگردانی پژمان شاهوردی از روز پنجشنبه ۱۷ بهمن تا روز یکشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۸ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

همچنین نمایش «همنفس» به نویسندگی و کارگردانی علی‌محمد رادمنش روز شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۰:۳۰ در مترو میدان ولیعصر و ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه تئاتر شهر و ساعت اجرا می‌شود.

«سردار پرچمدار» به نویسندگی و کارگردانی سید پویا امامی نیز روز شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۶ در محوطه تئاترشهر و ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

رادیوتئاتر «سردار عشق» به کارگردانی بهرام ابراهیمی نیز روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

پرمخاطب‌ترین نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر در روز اول معرفی شدند

نمایش‌های «شاه ماهی» به کارگردانی رضا بهاروند، «کریم‌لوژی» اثر رضا بهرامی، «گل‌های دست‌ساز» به کارگردانی زیریار دادسیان، «شهر بد» اثر پاول ژوکوتاک، «تسلا» به کارگردانی میخاییل گیگنتیس و «رسن‌های گور» اثر کامران جباری در نخستین روز از جشنواره با استقبال گسترده هنردوستان همراه و بلیت‌هایشان تمام شد.

همچنین نمایش‌های «کمیته نان» اثر لیلی عاج، «تن‌ها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی، «است» اثر پرنیا شمس، «قزل حصار» به کارگردانی امین ابراهیمی و «ژنتیک» اثر مهسا غفوریان پرمخاطب‌ترین نمایش‌های جشنواره از نظر تعداد بلیت‌های فروخته شده تاکنون بوده اند.

گروه‌های شرکت کننده از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه بلیت‌های مهمان خود را از طریق کد ارسالی سامانه فروش دریافت کرده‌اند و این روند در روز‌های برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز ادامه دارد.

گفتنی است فروش بلیت نمایش‌های حاضر در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از طریق سامانه تیوال به نشانی www.tiwall.com برای مخاطبان امکان پذیر است و  سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا ۲۱ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار