وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد زاهدان شد

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد زاهدان شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صالحی در بدو ورود به زاهدان در گلزار شهدای این شهر حضور می‌یابد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کند.

حسین مسگرانی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور شرکت در اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به زاهدان سفر کرده امروز با شاعران کشوری و استانی نشستی صمیمانه خواهد داشت.

او ادامه داد: بازدید از حاشیه شهر زاهدان و دیدار با علما و روحانیون از دیگر برنامه‌های روز جمعه سید عباس صالحی در سفر به زاهدان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی، آیین گشایش تماشاخانه نخل و آفتاب، تجلیل از هنرمندان و مراسم پایانی چهاردهمین جشنواره شعر فجر شرکت خواهد کرد.

 با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و آسیب دیدن مردم جنوب استان در این واقعه، ظرفیت جشنواره شعر فجر به این استان اختصاص داده شده است.

اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر همزمان با آغاز دهه فجر در روز ۱۲ بهمن در محل تالار سینما هلال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۴۵ نویسنده و شاعر تراز اول کشور در زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار