افتتاح ۶۶ پروژه عمرانی دهه فجر امسال در بندرانزلی

فرماندار بندر انزلی از افتتاح ۶۶ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در سطح شهرستان انزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسماعیل حیدری آزادفرماندار بندر انزلی گفت: در دهه فجر امسال ۶۶ طرح و پروژه عمرانی روستایی و شهری با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان در شهرستان بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به افتتاح سه هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی در انزلی، افزود: سه پروژه عمرانی در حوزه بنادر و دریانوردی با اعتبار ۶۹ میلیارد تومان در این ایام افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار انزلی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر امسال، بیان کرد: افتتاح پروژه‌های شرکت توزیع برق در روستا‌های طالب آباد، گلشن و جفرود، و چهار پروژه توسعه شبکه آب و فاضلاب شهری و افتتاح مدرسه سه کلاسه خیر ساز و افتتاح آسفالت روستایی از جمله پروژه‌های عمرانی در دست افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال در بندرانزلی است.

وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام، رژه موتوری، رژه شناور‌های دریایی، و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به عنوان برنامه‌های فرهنگی در دستور کار ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بندرانزلی، گفت: ۷۲ واحد مسکن مهر در بندرانزلی نیز همزمان در ایام دهه مارک فجر افتتاح و کلید آن تحویل صاحبانش می‌شود.

حیدری آزاد ادامه داد: برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی و دیدار با نخبگان و جوانان در ایام الله دهه مبارک فجر، ادامه داد: افتتاح نمایشگاه انقلاب و قرآن، افتتاح مرکز رشد و شکوفایی خلاقیت، برگزاری شب شعر، همایش سواد رسانه‌ای و نشست فرماندار با جوانان از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در بندرانزلی است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های مهم شهرستان با حضور استاندار گیلان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برگزاری همایش مدافعان حریم ولایت، همایش نقاشی دیواری انقلاب، برگزاری مراسم کتابخوان با موضوع سربازان آسمانی و تجلیل از شهدای جبهه مقاومت از برنامه‌های دیگر این دهه مبارک در بندرانزلی است.

فرماندار بندرانزلی همچنین افزود: دهه فجر یادآور شکوه و عظمت ملت بزرگی است که با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند و یادآور حماسه تاریخی پیر جماران است که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان جهانی که خسته از ظلم و ستم بودند بارور کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.