نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر گفت: طرح معامله قرن که رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرده مانند طرح‌های دیگرشان به شکست خواهد انجامید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر بیان کرد: طرح معامله قرن که  رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرده است، مانند طرح‌های دیگرشان به شکست خواهد انجامید و آمریکایی‌ها باید بدانند که خاورمیانه در آستانه یک مقاومت بزرگ است که در پی آن هم آمریکا و هم اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس شکست خواهند خورد.

او با اشاره به اینکه برخی کشور‌هایی که ادعای اسلامیت و عربیت می‌کنند در برابر این طرح سکوت کرده‌اند، افزود: مردم این کشورها، باید با تمام وجود خود در مقابل سران کشورهایشان بایستند.

امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت آغاز دهه فجر با تأکید بر اینکه باید ارکان انقلاب اسلامی در قالب ولایت‌مداری جاری باشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی به دنبال اسلام ناب محمدی، عدالت محوری، پیشرفت و توسعه در حوزه‌های علم و فناوری، رشد جامعه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، استقلال و ... است به‌گونه‌ای که کشور دیگری یا سفیر انگلیس و دیگران برای ما تعیین تکلیف نکنند بلکه مردم این کار را انجام دهند.

صفایی بوشهری با اشاره به  اینکه جامعه ایران با تهدید آمریکا عقب نمی‌نشیند، تاکید کرد: دشمنان بدانند که اگر سردار سلیمانی ما را در عراق ترور می‌کنند، عین‌الاسد آن‌ها مورد هجوم قرار می‌گیرد.

او سپس به موضوع تعیین نشدن سهمیه سوخت برای قایق‌های صیادی اشاره کرد و گفت: شغل بسیاری از مردمی که در کرانه خلیج فارس زندگی می‌کنند، صیادی است، اما هنوز از تحقق وعده‌هایی که قبلا برای حل مشکل سهمیه سوخت صیادان داده شد، خبری نیست.

امام جمعه بوشهر خطاب به مسئولان بیان کرد: اگر کاری نکنید، دل مردم به درد می‌آید. مردم، ولی نعمتان شما هستند و تعیین می‌کنند که شما بر سر کار باشید یا نه.

صفایی بوشهری تاکید کرد: همین مردم انقلابی و حامی نظام هستند، بنابراین مسئولان باید درد مردم را درک کنند و در خدمت آن‌ها باشند. مسئولان در سطح ملی و استانی تقاضا دارم که مشکل صیادان مظلوم  را حل کنند.

او با اشاره به اینکه حل مشکل سوخت صیادان باعث کاهش قیمت آبزیان خواهد شد، گفت: مسئولان باید کار کارشناسی کنند و از اول برای جلوگیری از مشکلات آینده پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ک

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.