امام جمعه بافق:

انقلاب اسلامی ملت‌ها را بیدار کرد/ معامله قرن تنفس مصنوعی برای اسرائیل است

امام جمعه بافق گفت: معامله قرن تنفس مصنوعی برای اسرائیل است تا در این فرصت، انسجام و اتحاد را در جبهه مقاومت متزلزل کنند.

انقلاب اسلامی ملت‌ها را بیدار کرد/معامله قرن تنفس مصنوعی برای اسرائیل استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان به فرارسیدن دهه مبارک فجر و ورود امام راحل به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) برای پیاده سازی انقلاب اسلامی رنج و سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس کرد و دهه فجر باعث شد دنیا جایگاه اسلام و ولایت فقیه را درک کند.

خطیب جمعه بافق به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا کشور‌های اسلامی بیدار شوند.

حجت الاسلام سلیمانی به طرح معامله قرن اشاره کرد و گفت: این طرح تنفس مصنوعی برای اسرائیل است و می‌خواهند انسجام و اتحاد را در جبهه مقاومت متزلزل کنند.

امام جمعه بافق ایجاد اختلاف بین نیرو‌های مقاومت را یکی از اهداف این طرح بیان کرد و ادامه داد: اختلاف بین کشور‌های عربی و تلاش برای در دست گیری قدرت اسرائیل از دیگر اهداف بلند مدت و کوتاه مدت معامله قرن است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: این طرح سبب شده فضای دنیا علیه آمریکا و رژیم صهیونیست به خصوص در خاور میانه بیشتر شود.

او تصریح کرد: انتقام سختی در انتظار آمریکاست و سیلی اول با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد به گوش آن‌ها زده شد و تشییع باشکوه سردار سلیمانی و رزمندانش دیگر سیلی به آن‌ها بود.

امام جمعه بافق تاکید کرد: نیرو‌های مسلح کشور با تمام قدرت در مقابل استکبار ایستاده اند و ذره‌ای در مقابل دشمن کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.