رفع مشکل خرید بلیت برای پرسپولیسی‌ها

مشکل خرید بلیت برای پرسپولیسی‌ها در نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس رفع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، شامگاه گذشته در نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس که در هتل کاروانسرای آبادان و به ریاست جواد خلیفه سلطان برگزار شد، افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند.

با توجه به مشکلات موجود در بلیت فروشی بازی و اینکه هواداران پرسپولیس نتوانسته‌اند بلیت‌های مربوط به سکوهای خود را خریداری کنند، این موضوع مورد تاکید پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس قرار گرفت و اشرف نیز گزارشی از نارضایتی هواداران پرسپولیس از این مشکل ارائه کرد که با پیگیری صالحیان، مسئول هیئت فوتبال آبادان این مشکل در سایت بلیت‌فروشی رفع شد و اکنون هواداران پرسپولیس می‌توانند بدون مشکل بلیت بازی فردا را خریداری کنند.

بر این اساس سکوی ۱۲ ورزشگاه تختی آبادان (معادل ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه) به هواداران پرسپولیس تعلق گرفته و هواداران می‌توانند بلیت‌های این سکو را تهیه کنند.

همچنین افشین پیروانی حساسیت‌های موجود روی تیم داوری بازی فردا را متذکر شد و ابراز امیدواری کرد دیدار دو تیم بدون هیچگونه حاشیه‌ای انجام شود.

در این نشست اعلام شد که تیم پرسپولیس با پیراهن یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم با پیراهن یکدست مشکی و تیم نفت آبادان با لباس زرد و دروازه‌بانش با لباس سفید وارد میدان خواهند شد.

رحیم رحیمی مقدم، داور سال‌های گذشته فوتبال ایران نیز به عنوان ناظر داوری در این جلسه حاضر بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.