مدیر کل گمرکات ایلام مطرح کرد؛

رشد ۳۹ درصدی ورود کامیون‌های حامل کالای صادراتی به مرز مهران

مدیر کل گمرکات ایلام از رشد ۳۹ درصدی ورود کامیون‌های حامل کالای صادراتی به مرز مهران طی سال جاری خبر داد.

رشد ۳۹ درصدی ورود کامیون‌های حامل کالای صادراتی به مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ روح الله غلامی مدیر کل گمرکات ایلام گفت: مرز بین‌المللی مهران در بین گمرکات کشور از لحاظ ارزیابی ارزش دلاری کالا‌های صادراتی به کشور عراق رتبه اول را کسب کرده است.

او افزود: مرز مهران در بین بیش از ۱۰۰ گمرک فعال صادراتی کشور رتبه سیزدهم را کسب کرده است.

مدیر کل گمرکات استان ایلام بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه درآمد‌های گمرک مهران نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشدی هزار و ۱۵۳ درصدی و با ورود ۹۴ هزار و ۲۱۴ کامیون رشدی ۳۹ درصدی در ورود کامیون حامل کالای صادراتی داشته است.

او ادامه داد: مرز مهران با میزان صادرات یک میلیون و ۸۲۹ هزار و ۲۰۱ تن کالا رشدی ۳۵ درصدی در ارزش وزنی کالا‌های صادراتی و با دو هزار و ۴۹۰ فقره اظهارنامه‌های صادراتی از رشدی ۱۴ درصدی برخوردار بوده است.

غلامی اظهار کرد: در این ۱۰ ماهه ۲۶ هزار کامیون حامل کالای صادراتی بیشتر از مدت مشابه خود در سال گذشته وارد گمرک مهران شده است.

او یاد آورشد: تعداد پرونده تشکیل شده قاچاق و مبارزه با کالا‌های قاچاقی در این مدت ۸۳ فقره است که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشدی ۷۳ درصدی داشته است.

مدیر کل گمرکات ایلام عنوان کرد: گمرکات ایلام آمادگی خود را برای حمایت از واحد‌های تولیدی استان برای رفع موانع و مشکلات فراوری صادرات و واردات مواد اولیه اعلام می‌کند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.