مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۱۰ واحد مسکونی مددجویان سمنان افتتاح می‌شود

محسن مسعودیان راد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰ واحد مسکونی روستایی و شهری استان سمنان طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی دهه فجر امسال ۹ واحد روستایی و یک واحد شهری مددجویان استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود گفت: پرداخت ۴۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و افتتاح از چند طرح اشتغال از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته امداد را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه در طرح‌های اشتغال‌زایی به دنبال توانمند شدن مددجویان هستیم، افزود: هدف از افتتاح پروژه‌های اشتغال‌زایی روستایی و شهری نیز طی دهه فجر همین منظور است تا بتوان با همراهی فنی و حرفه‌ای سطح آگاهی و مهارت مددجویان را افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۸۴ فقره تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نیز به مددجویان اعطا می‌شود، ابراز داشت: ۴۳۹ میلیون تومان اعتبار در قالب مسکن، کارگشایی و اشتغال به نیازمندان کمیته امداد داده خواهد شد.

مسعودیان راد بابیان اینکه اعتبار تسهیلات مسکن ۲۲ میلیون تومان است، تصریح کرد: برای کارگشایی نیز ۷۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۰۸ میلیون تومان و ۱۲ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی بااعتبار ۱۰۹ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان سمنان اعطا خواهد شد.

او بابیان اینکه تلاش شد تا در توانمندی و آموزی مددجویان نیازسنجی مناطق زندگی این افراد صورت گیرد، افزود: برای پایدارسازی طرح‌های اشتغال وام و تسهیلات مجدد نیز در صورت نیاز به مددجویان داده خواهد شد تا بتوانند طرح خود را توسعه دهند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار