کشف خط لوله ۲۰ کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در روستای "کلاهی"

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی ۵ شبکه انتقال خط لوله سوخت قاچاق در ساحل روستای "کلاهی" شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی ۵ شبکه انتقال خط لوله سوخت قاچاق به طول ۲۰ کیلومتر در ساحل روستای "کلاهی" شهرستان میناب خبر داد.

سرهنگ"حسین دهکی" گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب با اشراف اطلاعاتی، مطلع شدند قاچاقچیان در سواحل روستای "کلاهی" این شهرستان به طرز ماهرانه‌ای اقدام به جاسازی چند خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیرماسه‌های دریا کردند.

او افزود: براساس این گزارش بلافاصله طرح برخورد با متخلفان در این روستا به مرحله اجراء در آمد و چند اکیپ از گشت‌های دریایی و خودرویی این پایگاه برای جست و جو و انهدام این خطوط لوله به موقعیت اعزام شده و با هوشیاری پس از ساعت‌ها گشت‌زنی، موفق شدند انشعابات لوله‌ها را که در زیر ماسه‌های ساحل جاسازی شده بود، شناسایی کنند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: قاچاقچیان خطوط لوله را در زیرماسه‌ها و آب دریا جاسازی و از آن طریق سوخت را از ساحل به دریا و شناور‌های متخلف انتقال می‌دادند که مرزداران با هوشیاری، توانستند ۴ شبکه لوله کشی شده را با تجهیزات و یک دستگاه بیل مکانیکی از زیر ماسه‌ها و آب‌های دریا بیرون بکشند.

سرهنگ دهکی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، افزود: هر شبکه به طول ۵ کیلومتر بوده و مرزبانان جمعا ۲۰ کیلومتر لوله انتقال سوخت را شناسایی و منهدم کردند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.