۸۳ طرح در بروجرد دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شوند

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در دهه فجر امسال ۸۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رحیمی معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد اظهار داشت: امسال در دهه فجر ۸۳ طرح بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۸۰ پروژه عمرانی با ۳۱۰ میلیارد ریال و سه طرح اقتصادی با ۱۹۰ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

او اضافه کرد: بیشتر طرح عمرانی طرح‌های هادی در روستا هستند و همچنین ۱۷ طرح خدماتی شامل برقرسانی، گازرسانی و مخابراتی نیز کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود.

رحیمی بیان کرد: برای ۱۷ طرح خدماتی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده، برای طرح پیش سرد کشتارگاه نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار بروجرد افزود: امسال یکی از طرح هایی که بهره برداری می‌شود کتابخانه استاد آیتی است که برای ۲ طرح کتابخوانی نیمه کاره چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که ۸۰ درصد ان تخصیص داده شده است.

او ادامه داد: برای طرح های آبرسانی روستا‌ها نیز ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: دهه فجر فرصتی است تا خدمات نظام را بازگو کنیم و دشمنانی که در این سال‌ها ترفند‌هایی داشتند تا ضربه بزنند، اما ناکام مانده اند.

رحیمی گفت: دشمنان اظهار کرده بودند که انقلاب چهل سالگی خود را نمی‌بیند، اما به کوری چشم دشمنان امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته ایم.

فرماندار با لشاره به این که در انتخابات پیش رو یک هزارو ۸۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، افزود: برنامه ریزی لازم برای انتخاباتی پرشور فراهم شده و مسئولان حق ندارند از امکانات دولتی برای کاندیدا‌ها استفاده کنند.

او تاکید کرد: هدف اصلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم با حضور پرشور مردم است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار