مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به وطن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: دهه فجر برگرفته از انقلاب سرخ عاشورا است که رزمندگان ما، با الگوگیری از امام حسین (ع) و یاران با وفایش دشمن تا بُن دندان مسلح را شکست داد و برای مردم ایران پیروزی به ارمغان آورد.

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان نواخته شد

او اظهار داشت: دهه فجر یکی از گنجینه‌های تاریخی کشور ما است، لذا باید با انتقال آن به دانش آموزان که آینده سازان میهن اسلامی مان هستند این گنجینه را حفاظت کرد

داودی بیان کرد: در اولین روز از دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های مناسبتی این روز تاریخی با حضور مسئولان این شهرستان اجرا شد.

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان نواخته شد

مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان ادامه داد: سپس در اجتماع بزرگ دانش آموزان انقلابی به مناسبت استقبال نمادین از سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) که با تلاش‌های معاونت پرورشی و تربیت مدیریت آموزش و پرورش صورت گرفته بود در تپه شهدای گمنام و آرامگاه شهید اولین ۱۳ ساله دفاع مقدس شهید بهنام محمدی گردهمایی دانش آموزی تدارک دیده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان از جمله؛ حجت الاسلام و المسلمین سجّادمنش امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان، پاکدل فرماندار شهرستان و روسا و مدیران ادارات در دبستان شاهد امام رضا (ع) برگزار گردید.

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان نواخته شدزنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان نواخته شدزنگ گلبانگ انقلاب در مدارس مسجدسلیمان نواخته شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.