هادی پور: حقوق ماهانه کمیته ملی المپیک می‌تواند پول تو جیبی چند روز ما باشد

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: با حقوق ۵ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک، هیچ کاری نمی‌توان کرد و دغدغه‌های مالی ما برطرف نمی‌شود.

آرمین هادی پور ملی پوش تکواندو کشورمان در حاشیه تمرینات تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از ۲ هفته پیش اردو آغاز شده و در حال حاضر مشغول  آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا هستیم که در  بیروت برگزار خواهد شد. امیدوارم به تدریج میزان آمادگی ما بالاتر برود و بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

هادی پور درباره سطح مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: بازیکنان کره‌ای در این مسابقات حضور دارند و سبک وزن‌های آسیا، بهترین‌های جهان هستند. ما هم از بهترین‌های آسیا هستیم و امیدوارم مقابل حریفان کره ای، بازی‌های خوبی انجام دهیم تا رضایت کادرفنی را به دست بیاوریم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

هوگوپوش تیم ملی تکواندو کشورمان درباره شرایط خودش و میرهاشم در رنکینگ‌ فدراسیون جهانی اظهار داشت: رنکینگ ها تا اواخر خردادماه بسته می‌شود و تا المپیک، باید در مسابقات متعدد شرکت کنیم تا جایگاهمان در رنکینگ را از دست ندهیم. کادرفنی تصمیم می‌گیرد در چه مسابقاتی شرکت کنیم و ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم.


بيشتر بخوانيد: برای رشته‌هایی مانند فوتبال میلیادی خرج می‌کنیم/ بازیکنان تیم ملی تکواندو حاضرند برای ایران از جانشان بگذرند


او در خصوص شرایط جسمی اش گفت: خداراشکر مصدومیتم تا حدود زیادی برطرف شده است. به هر حال آسیب دیدگی برای یک ورزشکار حرفه ای، یک موضوع طبیعی است و ما فقط با حریفان مبارزه نمی‌کنیم، باید با آسیب دیدگی و داوری‌ها هم مبارزه کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. سعی می‌کنیم مشکلات را نادیده بگیریم. آسیب دیدگی کلیه، خیلی من را اذیت کرد، اما خوشبختانه اکنون مصدومیتم برطرف شده و در حال حاضر روی مسابقات پیش رو تمرکز کرده ام.

هادی پور با انتقاد از بی توجهی مسئولان گفت: تاکنون هیچ تقدیری از ما انجام نشده و ما منتظر هستیم، یک حرکتی از مسئولان ببینیم. مسئولان استانی گفته بودند درِ تمام باشگاه‌های ورزشی استان گیلان به روی هادی پور باز است، اما اگر آن‌ها نبودند هم این در‌ها به روی من باز بود و با صحبت آن‌ها درِ باشگاه‌های ورزشی استان گیلان به روی آرمین باز و بسته نمی‌شود، زیرا مردم گیلان همیشه به من لطف داشتند و دارند، اما مسئولان برای ما چه کاری کردند؟

او در خصوص حقوق ۵ میلیونی که کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران دارای سهمیه مقرر کرده گفت: تاکنون هیچ مبلغی از سوی کمیته ملی المپیک به ما پرداخت نشده است. شاید حقوق یک کارمند عادی در ایران بالاتر از ۵ میلیون تومان باشد. با این پول هیچ کاری نمی‌توان کرد و  دغدغه‌های مالی ما برطرف نمی‌شود. شاید بتوان گفت این مبلغ حکم پول تو جیبی برای چند روز ما را دارد. باز هم امیدوارم همین ۵ میلیون را به ما بدهند تا حداقل دلمان خوش باشد که یک چیزی به ما دادند.

تکواندوکار تیم ملی کشورمان افزود: در این روز‌ها سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنیم. می‌دانم که مردم با مدال گرفتن ما خوشحال می‌شوند. از آن‌ها می‌خواهم برای ما دعا کنند تا بتوانیم برای چند ثانیه دلشان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار