بهره‌برداری ۲۲ کلاس درس همزمان با ایام دهه‌فجر

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: سه مدرسه با ۲۲ کلاس درس ایام‌الله دهه فجر در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این سه مدرسه در مجموع دو هزار و ۱۲۰ مترمربع زیربنا دارد، بیان‌کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالع بر ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او با تأکید بر اینکه از جمله اولویت‌های نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس در استان است، بیان‌کرد: همچنین استانداردسازی سیستم گرمایشی ۲۴۵ مدرسه در خراسان‌جنوبی با هزار و ۸۶ کلاس درس و با اعتباری در حدود ۱۶ میلیارد تومان نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

بیکی ادامه‌داد: کلنگ احداث ۴۶ مدرسه با ۷۰ کلاس درس نیز در دهه فجر به زمین زده می‌شود که این پروژه بر اساس مشارکت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی و بنیاد برکت ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه زیربنای این مدارس در حدود پنج هزار و ۱۴۴ متر مربع است، یادآور شد: این مدارس با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

بیکی افزود: امیدواریم مجموع این پروژه‌های مدرسه‌سازی بتواند گامی در جهت رفع نیاز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در حوزه نیاز به فضای آموزشی و کلاس درس بردارد.

انتهای پیام /ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار