رئیس پلیس فتا کردستان:

با متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می‌شود

تبلیغات پیش از موعد، تخریب و تنش‌آفرینی انتخاباتی در فضای مجازی، برخلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ مهدی دانش پور، رئیس پلیس فتا استان کردستان در خصوص برخورد با متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و افزایش فعالیت کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نباید برخی تصور کنند که در فضای مجازی هر کاری در جهت تخریب افراد می‌توانند انجام دهند و پلیس فتا با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا کردستان با بیان اینکه از شبکه‌های مجازی می‌توان به جای تخریب افراد در جهت افزایش مشارکت مردمی و شور انتخاباتی استفاده کرد، افزود: گاهی در فضای مجازی مطالبی در خصوص تخریب افراد و شایعه‌پراکنی صورت می‌گیرد که درشان فرهنگی مردم نیست و پلیس با رصد پیوسته فضای مجازی، با هر نوع تخلفی به شدت برخورد می‌کند تا زمینه فعالیت مجرمان از بین برود.

او ادامه داد: لزوم رعایت اخلاق و حفظ شأن و منزلت و آبروی افراد در هر مکانی به‌ویژه فضای مجازی بسیار مهم است که متأسفانه این موضوع در برخی تبلیغات انتخاباتی چندان مدنظر قرار نمی‌گیرد و متخلفان به‌راحتی مطالب کذب را منتشرمی‌کنند.

سرهنگ دانش پور گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند تخلفات صورت گرفته در خصوص انتخابات را با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.