استاندار قم؛

باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضوری شکوهمند داشته باشیم

سرمست گفت:شرکت رای اولی‌ها در این انتخابات نقش مهمی دارد که در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه ریحانه النبی برگزار شد،گفت: دهه فجر انقلاب را در حالی آغاز می‌کنیم که روز‌های تلخ و شیرینی را پشت سرگذاشتیم و دو اتفاق بزرگ پیش‌رو داریم.

استاندار قم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن را پیش رو داریم، همه باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضوری شکوهمند داشته باشیم.

سرمست با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم انسان بسیار مخلص و بی نظیری بود که یاد این سردار بزرگ برای همیشه در دل‌های ما قرار دارد.

استاندار قم با بیان اینکه حضور در انتخابات مشروعیت انقلاب است، عنوان کرد: شرکت رای اولی‌ها در این انتخابات نقش مهمی دارد که باید پرشورتر از گذشته در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

سرمست با اشاره به نقش دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: دانش‌آموزان در کنار فراگیری علم و دانش باید با تلاش علمی به دنبال پیشرفت و آبادنی کشور باشند.

او تصریح کرد: جمهوریت و اسلامیت دو بال در کنار یکدیگرند که هیچ کدام به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد.

استاندار قم یادآورشد: دفاع از آرمان و ارزش‌های انقلاب باید مورد همه آحاد جامعه باشد، امام راحل با نهضت انقلاب اسلامی برکات زیادی برای کشورمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار