انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۱ سال پویا و زنده است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۱ سال پویا و زنده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : دوازدهم بهمن ماه سالگرد تاریخی و به یاد ماندنی ورود حضرت امام و روز ولایت مداری و پیوند ناگسستنی امام و امت است.

او گفت : امروز به نمایندگی از همه مردم استان کرمانشاه و مردم شهر کرمانشاه از همه نهادها، دستگاه‌ها و اقشار مختلف اینجا جمع شده‌ایم که پیمان مجدد با، ولی فقیه و امام عظیم الشان ببندیم و به جهانیان بگوییم که ما بر سر راه آرمان‌های امام (ره) محکم و استوار ایستاده‌ایم.

سردار ریحانی گفت: ملت ما نشان داد در طول تاریخ ۴۱ ساله انقلاب که نه از تهدیدات دشمنان ترسیده و نه بر اثر تحریم‌ها سست شده‌اند و بر اساس کتاب خدا و آیات خدا محکم بر سر راه شهیدانمان بر اصول و مکتب و تفکر امام مانده‌ایم و خواهیم ماند.

او گفت: امام عظیم الشأن، انقلاب، مکتب و فرهنگی را بنا نهاد که بعد از گذشت ۴۱ سال از شور، حرارت، طراوت و ماندگاری آن در طول انقلاب کم نشده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در طول این ۴۰ سال در این مسیر عقب گرد نکرده‌ایم خیلی از کسانی که انقلاب را درک نکردند و امام و دوران دفاع مقدس را ندیدند همانند حججی ها، حجت خدا بر زمین شدند و این بر اساس تفکر و فرهنگ امام (ره) است.

سردار ریحانی افزود: بعد از ۴۱ سال به حمد خدا انقلاب ما پویایی و زنده بودن خودش را دارد، انقلاب‌هایی که همه ما در تاریخ از بزرگی آن‌ها شنیدیم از جمله انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب چین، چند سال بعد شاهد عقبگرد بودند.

او گفت: اما انقلاب ما با خلوص در اعتقادات امام و مقام معظم رهبری محکم باقیمانده است، تفکر، فرهنگ و اعتقادی برای کشوری که روزی تحت استعمار بیگانگان و آمریکا بود، اما امام توانست ما را به جایی برساند که بار‌ها به استعمار بزرگ آمریکا سیلی زدیم و نتوانسته است با ما مقابله کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امام این عزت را برای ما آورد و ما را از دره ذلت به قله عزت بالا کشید لذا باید در هر مجلس و جا و هر جغرافیای زمانی از عزت و سربلندی حرف زدیم یادی از امام (ره) کنیم.

او با اشاره با اینکه امام تفکر جدیدی از دین و همه شعار‌ها و همه پیام‌ها به ما داد، گفت: امروز بسیاری از کشور‌های دنیا به ایران تکیه کرده و این کشور به یاری مظلومان شتافته است.

سردار ریحانی افزود: عصبانیت دشمنان از کشور ما به دلیل عزت و سربلندی ما است که این را در ولایتمداری به دست آورده است.

او امثال قاسم سلیمانی را زاییده این تفکر الهی و ولایتمداری دانست و گفت: دشمن امروز به دنبال گسستن این پیوند محکم امام و امت هستند لذا با تلاش و مدیریت جهادی می‌توانیم نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امام (ره) ما را به جایی رساند که از یک کشوری که هیچ توان و اراده‌ای در تولید و زیرساخت‌ها نداشتیم امروز موشک و حتی ماهواره توسط فرزندان این آب و خاک تولید می‌شود.

سردار ریحانی گفت: امروز کشور ما در همه بستر‌ها حرفی برای گفتن در دنیا دارد، از این رو دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند و به دنبال تضعیف جایگاه عظیم ولایت و گسستن امت با این جایگاه هستند، اما به حمد خدا بعد از ۴۱ سال ملت ایران نشان داده بر سر پیمان‌های خود با امام (ره) و راه شهیدان و این تفکر و جهاد مانده و خواهد ماند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار