آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر قهرمان لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران

رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران جام پهلوان عبدالله موحد با قهرمانی تیم آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران در سالن ورزشی روستای قراخیل شهرستان قائمشهر برگزار شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی، دارالوکاله شجاعی جویبار و باشگاه مالک اشتر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه جذاب، تیم جویباری بود که به برتری ۶ بر ۴ دست یافت و به عنوان اولین فینالیست شناخته شد.

در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی نیز، تیم باشگاه آزادگان بابل به مصاف آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر رفت که این مسابقه با برتری ۸ بر ۲  آکادمی علیرضا حیدری به پایان رسید.

در دیدار رده بندی، باشگاه مالک اشتر بابل در مقابل همشهری اش آزادگان، ۶ بر ۴ پیروز شد و به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

فینال این مسابقات را تیم‌های آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر و دارالوکاله شجاعی جویبار برگزار کردند.

تیم حیدری قائمشهر در این دیدار مهیج ۷ بر ۳ پیروز شد تا عنوان قهرمانی لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران را از آن خود کند.

این دوره از مسابقات لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران با حضور ۱۴ تیم و شرکت بیش از ۳۴۰ کشتی گیر از سراسر مازندران و یک تیم مهمان از استان گیلان در دو گروه و در مدت ۸ هفته در شهر‌های مختلف استان مازندران برگزار شد.

ثمربخش رئیس هیات کشتی مازندران، سلمان قادری نایب رئیس هیات کشتی استان و غلامرضا نوری زاده دبیر هیات کشتی مازندران، عسکری محمدیان نایب قهرمان دو دوره المپیک و مجید ترکان قهرمان کشتی جهان با حضور در سالن محل برگزاری رقابت ها، از نزدیک مسابقات را تماشا کردند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار