اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده در مازندران

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آغاز اجرای مرحله اول طرح ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده در این استان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناهید شهرامی نیا سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طرح ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده با هدف کاهش آمار تصادفات و متوفیات عابران پیاده در محور‌ها، روستا‌ها و مراکز جمعیتی که دارای بیشترین میزان تردد عابران می‌باشند، به اجرا در می‌آید.

او به اجرای الزام کاهش سرعت وسایل نقلیه در جاده‌ها اشاره کرد و افزود: این اداره کل به زودی نسبت به اجرای سرعتگاه‌های استاندارد مطابق آخرین ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام خواهد کرد.

شهرامی نیا گفت: در این راستا با نصب تابلو‌های ترکیبی و منفرد شامل محدودیت سرعت، محل عبور عابر پیاده و تابلوی پیش اگاهی  سرعتکاه به رانندگان عبوری هشدار‌های لازم داده خواهد شد.

او افزود: مرحله اول این طرح در محور شهید صالحی بابل که از پر تردد‌ترین محور‌های فرعی استان است، آغاز شده و با توجه به تأمین اعتبار ملی، تا پایان سال در سایر محور‌های واجد شرایط اقدام خواهد شد.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: رانندگان انواع وسایل نقلیه با سرعت مجاز و مطمئنه در محور‌های مواصلاتی استان رفت و آمد کنند تا علاوه بر افزایش ایمنی تردد، گام‌هایی مؤثر جهت کاهش تصادفات جاده‌ای بویژه کاربران آسیب پذیر برداشته شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.