فرماندار کرج:

اسامی منتشر شده کاندیداهای انتخاباتی در فضای مجازی صحت ندارند

قاسم پور با بیان اینکه تاکنون لیستی از وزارت کشور به حوزه‌های انتخابیه ارسال نشده است، گفت: اسامی منتشر شده کاندیداهای انتخاباتی در فضای مجازی صحت ندارند.

اسامی منتشر شده کاندیداهای انتخاباتی در فضای مجازی صحت ندارند

غفور قاسم پور فرماندار کرج  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: طبق قانون شورای نگهبان می‌بایست اسامی افراد تایید صلاحیت شده و یا ردشدگان را تا موعد قانونی ۱۲ شب ۱۱ بهمن ماه به وزارت کشور اعلام می‌کرد و وزارت کشور هم بلافاصله به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کرد که تا این لحظه اعلام نشده است؛ بنابراین اسامی که در فضای مجازی پخش می‌شود رسمی و قانونی نیست.

قاسم پور افزود: بعد از ابلاغ لیست اسامی، داوطلبانی که قبلا تایید شده اند، اما شورای نگهبان نظر به رد آن‌ها دارد ۲ روز فرصت شکایت دارند البته کسانی که در مراحل قبل، رد صلاحیت شده اند اگر این بار نیز صلاحیت شان مورد تایید قرار نگیرد، دیگر فرصت شکایت نخواهند داشت.

او گفت: در نهایت لیست قطعی و پایانی، ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد همچنین گفت: تمامی تحرکات و تبلیغات غیرقانونی و زودهنگام برخی از داوطلبان در فضای مجازی توسط مجریان و ناظرین تحت رصد و پایش است و تخلفات داوطلبین در انتخابات از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام / خ. م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.