شهرآورد شیرازی‌ها در لیگ دسته یک فوتبال ایران

شهدای قشقایی و فجر شهید سپاسی در هفته ۲۲ مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ فردا تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی، شهرآورد شیرازی‌ها را به میزبانی ورزشگاه حافظیه برگزار خواهند کرد.

با برگزاری چهارهفته از دور برگشت این مسابقات فجر شهید سپاسی شرایط مطلوبی نداشته و علاوه بر بدست نیاوردن پیروزی از جمع مدعیان نیز خارج شده و در طرف مقابل تیم قشقایی که در دور رفت به تیم‌های بحران زده بیشتر شباهت داشت، در دور برگشت متحول شده به نحوی که در دو هفته گذشته مقابل مس رفسنجان و گل ریحان البرز، تیم‌های اول و دوم جدول مسابقات به برتری دست یافته است.

رشید طهماسبی سرمربی شهدای قشقایی شیراز در خصوص این مسابقه گفت: برای تیم فجر سپاسی در ادامه راه آرزوی موفقیت داریم، چون تیم خوب شهرمان شیراز محسوب می‌شود و قطعا بازی‌های شهرآورد مسابقاتی است که نتیجه آن نامعلوم بوده، ولی امیدوارم قبل از اینکه نتیجه‌ای رقم بخورد فوتبالی زیبا ارائه شود که تماشاگران نیز لذت ببرند.

او اظهار امیدواری کرد: تیم شهدای قشقایی با تمریناتی که انجام داده و روند روبه رشدی که در هفته‌های گذشته طی کرده بتوانیم در بازی شهرآورد هم با دست پر خارج شویم.

در جدول رده بندی رقابت‌ها تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۴ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد و‌شهدای قشقایی شیراز هم با ۲۶ امتیاز جایگاه دهم را از آن خود کرده است.

تیم قشقایی در هفته ۲۱ با یک گل مقابل گل ریحان البرز به برتری دست یافت و فجر شهید سپاسی با دو گل مغلوب ملوان بندرانزلی شد.

بازی رفت دو تیم یکشنبه ۲۴ شهریورماه برگزار شد و فجری‌ها با دو گل بهروز هوشمند موفق به شکست شهدای قشقایی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار