فرمانده سپاه ناحیه نهاوند؛

جمهوری اسلامی سربلند و مقتدرانه در حال پیشرفت است

فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۲۰ برنامه بصیرتی، فرهنگی و ورزشی در پایگاه‌های بسیج نهاوند اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،؛ سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شعار دهه فجر چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی با عنوان « انقلاب اسلامی،زنده و پویا در پرتو ولایت مداری،جهاد و مقاومت است.

او افزود:جمهوری اسلامی سربلندتر و مقتدرانه در حال عبور و گذراندن مسیرتعریف شده در چهل و یکمین سال رویش خود است و برای همین است که دشمنان انقلاب دست به هر کاری بر ضد ملت ایران می زنند.

مختاری بیان کرد:در این دهه ۱۲۰ عنوان برنامه مختلف، بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی در پایگاه و حوزه های بسیج شهرستان اجرا می شود که متناسب با هر روز اجرا خواهد شد و تا۲۲ بهمن در پایگاههای مقاومت شهرستان ادامه دارد.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: نشست های روشنگری و بصیرتی با بیان معیارهای کاندیدای اصلح از نگاه انقلابی و امام و دعوت مردم برای شور انتخابات،جشن های پیروزی انقلاب، ویزیت رایگان جامعه بسیج پزشکان،اکران فیلم عمار، مسابقات ورزشی ،افتتاحیه و تحویل مسکن های جهاد همبستگی برای افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی آسیب دیده از سیل ،  کارگروه مادرانه و آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی، یادواره های شهدا، یادواره شهدای ابوذر ،عطرافشانی گلزارمطهر شهدا را از جمله برنامه های سپاه عنوان کرد.

او برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه مقاومت را اجرای ۸ طرح در خزل شرقی ۴خانه عالم،۳ طرح آبرسانی و خانه بهداست در روستای تاریک دره، و در دست اقدام بودن ساخت ۲۰ واحد برای محرومان ،۵ طرح  آبرسانی برای روستاهای خزل شرقی، لایروبی قنات عنوان کرد.

انتهای خبر /س

برچسب ها: سپاه ، نهاوند ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.