برگزاری آزمون سراسری انجمن خوشنویسان کشور در نایین

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین گفت: آزمون سراسری انجمن خوشنویسان کشور با حضور ۵۰ شرکت کننده در انجمن خوشنویسان نایین برگزار شد.

ماشااله فخارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: آزمون سراسری انجمن خوشنویسان شعبه نایین با حضور شرکت کنندگان دور‌های خط تحریری، مقدماتی، متوسط، خوش، عالی و ممتاز با حضور ۵۰ شرکت کننده برگزار شد.

او افزود: باتوجه به استقبال هنرجویان در این دوره و با تلاش سرپرست انجمن خوشنویسان نایین، آموزشگاه‌ها، تمامی فعالین و دوستداران هنر خوشنویسی می‌توان این هنر را در سطح شهرستان نهادینه و ارتقاء بخشید.

علی اکبر قاسمی سرپرست انجمن خوشنویسان نایین در ادامه با تاکید بر وجود استعداد‌های درخشان در حوزه هنر خوشنویسی در شهرستان نایین اظهار کرد: امید است این هنر اسلامی با تلاش علاقه‌مندان و حمایت متولیان روز به روز از رونق بیشتری در این شهرستان برخوردار شود.

او با اشاره به اینکه دهمین مرحله آزمون خوشنویسی در نایین برگزار شد، بیان کرد: نتایج این دوره از آزمون تا اوایل اسفندماه اعلام خواهد شد.

قاسمی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در کلاس‌های خوشنویسی می‌تواند در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به محل انجمن خوشنویسان شعبه نایین در مجتمع الماس کویر این شهرستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.