پورمحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۳۶۵ پروژه در استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام الله فجر

پورمحمدی گفت: حدود یک‌هزار و ۳۶۵ پروژه در ۲۴ طرح همزمان با ایام الله فجر در استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۱۳۶۵ پروژه در استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام الله فجرمحمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات استان آذربایجان شرقی در ایام‌الله فجر، اظهار کرد: حدود یک‌هزار و ۳۶۵ پروژه را در ۲۴ طرح افتتاح خواهیم کرد؛ همچنین برای این پروژه‌ها بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

او با بیان اینکه عمده‌ترین پروژه‌ها در حوزه شبکه مخابراتی است، گفت: ایجاد ۲۰۵کیلومتر فیبرنوری و به روزرسانی تکنولوژی ۴۰ ایستگاه ۲۵میلی متری از دیگر اقدامات این استان در ایام الله فجر است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: انتقال خط اتیلن از میاندوآب به تبریز را با سرمایه‌گذاری ۶۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

پورمحمدی گفت: در حوزه مسکن، حدود ۸۴۰۰ مسکن روستایی افتتاح خواهد شد و در حوزه راه و ترابری هم قطعات دوم، سوم و چهارم بزرگراه خواجه ورزگان با ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان بیان کرد: در حوزه آموزش و پرورش، ۴۰ مدرسه جدید ساخته شده که در این روزها به بهره برداری خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم حفظ نشاط اجتماعی و تامین نشاط مردم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار