اعتماد به نفس و خودباوری یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب

استاندار کرمانشاه گفت : اعتماد به نفس و خودباوری یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب است که طی این سال‌ها در بین جوانان ما ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : زوجین جوان باید حاج قاسم را به عنوان الگو و نماد برای زندگی خود قرار دهند.

او گفت : حاج قاسم یک قهرمان ملی و اسطوره مقاومت در جهان اسلام است.

او با اشاره به وحدت مثال‌زدنی استان کرمانشاه، گفت: این استان پیش قدم برای کار‌های خداپسندانه هستند و طی امسال تاکنون چهار مرحله اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش بهزیستی داشتیم که استارت آن توسط سپاه زده شد.

بازوند گفت: از اینکه یک هماهنگی خوب در استان وجود دارد خوشحالیم و این امید را می‌دهیم که در آینده نزدیک مشابه همین کار بین استانداری و کمیته امداد انجام خواهد شد.

این مدیر ارشد استان اشاره‌ای به دستاورد‌های انقلاب داشت و گفت: تا قبل از انقلاب فقط ۶ یا ۷ سد در کل کشور داشتیم، اما امروز بیش از ۱۹۰ تا ۲۰۰ سد بسیار بزرگ بدون دخالت کشور‌های خارجی و فقط توسط کارشناسان کشور ساخته شده که کشور ما به این لحاظ جزو ۱۰ کشور اول دنیا محسوب می‌شود.

او افزود: در حوزه نفت و گاز در عسلویه با مشاهده کار‌هایی که انجام گرفته است می‌توان درک کرد که کار‌هایی فراتر از توسعه و تمدن سازی در حوزه نفت و گاز شده است.

بازوند افزود: گازرسانی احداث جاده کار‌های عمرانی در روستا‌ها از دیگر اقداماتی است که در طی انقلاب به شایستگی صورت گرفته است.

استاندار کرمانشاه به پیشرفت‌هایی در حوزه نظامی کشور طی ۴۰ سال انقلاب اشاره کرد و گفت: روزی نگران تهیه سیم‌خاردار در کشور بودیم، اما امروز موشک‌های نقطه زن با آخرین تکنولوژی و قدرت را داریم که قادر است پایگاه‌های آمریکا را موشک باران کنیم.

او گفت: در انتقام سخت خون حاج قاسم سلیمانی شاهد موشک باران پایگاه استکبار جهانی بودیم و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن خون شهدای گرانقدر است.

این مدیر ارشد استان گفت: اعتماد به نفس و خود باوری یکی دیگر از دستاورد‌های بزرگی است که طی این سال‌ها در بین جوانان ما ایجاد شده است که افتخاری برای کشور محسوب می‌شود.

او احترام گذاشتن به رأی مردم را نیز یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب معرفی کرد و گفت: این یادگاری است که از امام بر جای مانده است و در سال ۵۸ علیرغم اینکه مردم شعار می‌دادند، اما امام به پاس احترام به مردم از آن‌ها خواست تا پای صندوق رأی حاضر شوند و به جمهوری اسلامی رأی دهند و تاکنون شاهد ۳۷ بار انتخابات در کشور بودیم.

بازوند افزود: در آینده نزدیک شاهد یازدهمین انتخابات  مجلس شورای اسلامی در کشور هستیم که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بر اقتدار این کشور که افتخار ماست می‌افزاید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار