درخشش کارشناسان نیروگاه رامین در ششمین کنفرانس ملی شیمی

مدیر شیمی نیروگاه رامین اهواز گفت: کارشناسان این نیروگاه موفق به کسب رتبه برتر در ششمین کنفرانس ملی شیمی و مهندسی شیمی شدند.

محمد احسانی پور  مدیر شیمی نیروگاه رامین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با بیان اینکه کارشناسان این نیروگاه موفق به کسب رتبه برتر در ششمین کنفرانس ملی شیمی و مهندسی شیمی شد گفت: مقاله تخصصی کارشناسان شیمی نیروگاه رامین که با عنوان سنتز محلول شوینده شیمیایی در ششمین کنفرانس ملی شیمی و مهندسی شیمی شرکت داده شده بود موفق به کسب عنوان برتر شدند.

او افزود: در این کنفرانس علمی که در سالن مرکز همایش‌های بین المللی در دانشگاه شهید بهشتی تهران و با حضور متخصصان عرصه شیمی کشور برگزار شد مقاله تخصصی میثم باوی، اسمعیل جمال پور و محمد احسانی پور که از مدیران و کارشناسان شیمی نیروگاه رامین هستند توانست دربین یکهزار و  ۳۰۵ مقاله ارسالی و ۲۷۳ مقاله منتخب موفق به کسب رتبه برتر این رویداد ملی شود.

 احسانی پور بیان داشت: این مقاله که تحت عنوان  سنتز محلول شوینده شیمیایی جهت حذف و جداسازی رسوبات و لجن حاوی ترکیبات آلی و روغنی موجود در فیلتر‌های مکانیکی در تصفیه فیزیکی در صنعت نیروگاه و پساب‌های شیمیایی (لجن متصل به آنتراسیت)  و با تاکید بر فناوری‌های بومی تهیه شده بود حاصل برنامه ریزی و تحقیقات علمی و کاربردی گسترده این کارشناسان بوده است.

این مقاله در مجله بین المللی علمی-پژوهشی شیمی (Journal Of Nanostructure In Chemistry) و در سایت دانشگاه ALU آمریکا منتشر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.