لغو پرواز‌های هوایی فیلیپین به چین به دلیل کرونا

۳ شرکت هواپیمایی فیلیپین پرواز‌های خود به چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور لغو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، درپی شیوع ویروس کرونا در چین ۳ شرکت هواپیمایی فیلیپین به نام‌های فیلیپین ایرلاینز، سبو پاسیفیک و ایر آسیا تمامی پرواز‌های خود به چین را لغو کردند.

پیش از این نیز وزارت کار و حمل و نقل لبنان با دستوری به اداره بنادر این کشور مبنی بر ممانعت از لنگر انداختن یک کشتی چینی در ساحل بیروت و طرابلس اعلام کرد باید قبل از پهلو گرفتن این کشتی، از سالم بودن خدمه آن و عدم ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا اطمینان حاصل شود.

وزارش کار و حمل و نقل عمومی لبنان در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد که وزارت بهداشت لبنان متولی معاینه خدمه آن و سالم بودن آن‌هاست.

ویروس کرونا که چندی پیش ناشناخته بود نخستین بار در اواخر ماه دسامبر (اوایل دی) سال گذشته میلادی در شهر ووهان مشاهده شد، اما به سرعت به شهر‌های دیگر چین نیز گسترش یافت.


بیشتر بخوانید: راهکار عجیب رهبر بوداییان تبت برای مقابله با ویروس کرونا


براساس آخرین آمار در خصوص میزان آلودگی به این ویروس تا به امروز بیش از ۸۰۰۰ نفر تاکنون به آن آلوده شده اند و حدود ۲۰۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. تاکنون، به غیر از چین ۱۵ کشور دیگر نیز اعلام کرده‌اند که موارد ابتلا به این ویروس را در کشور خود مشاهده کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار