ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح کلید به کلید در لرستان

استاندار لرستان از احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در استان و در قالب طرح کلید به کلید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی با بیان اینکه ۱۲۰ پروژه کلیدی با ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود دارد، عنوان کرد: ساخت جاده پل‌دختر- خرم‌آباد نیز با ۸۰۰ میلیارد تومان ممکن است چند سال به طول می‌انجامد.

وی در مورد صندوق‌های سیار نیز توضیح داد: ما در روستا‌ها ناچار هستیم از صندوق‌های سیار استفاده کنیم، به عنوان نمونه ۱۴۰ صندوق سیار در روستا‌های خرم‌آباد وجود دارد، اما در شهر تنها دو صندوق سیار داریم.

استاندار لرستان در خصوص برخی انتقاد‌ها مبنی بر عملکرد حوزه عمرانی نیز گفت: حوزه عمرانی از موفق‌ترین حوزه‌های استان است و معاون عمرانی از تجارب و سوابق خوبی در این زمینه برخوردار است.

خادمی درباره برخی انتقاد‌ها در زمینه استفاده از مدیران غیر بومی نیز بیان کرد: این رفتار را ترویج نکنید، زیرا مدیرانی از استان شما هم در دیگر استان‌ها مشغول هستند.

وی در ادامه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات را جرم عنوان و گفت: البته در مجموع روند انتخابات در استان تاکنون خوب بوده است.

استاندار لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: ۳۰تا ۴۰ پروژه استان با مشکل اجتماعی و معارض مواجه هستند از جمله زیر گذر شهرک صنعتی شماره یک که به دلیل وجود معارض تاکنون تکمیل نشده است.

خادمی در مورد اظهار نظر‌هایی در مورد سایت زباله در الیگودرز نیز گفت: در هر استان تنها یک سایت زباله صنعتی تعریف شده، حالا یک‌عده موافق نیستند ما هم اصراری نداریم، اما در نهایت اگر به شهر دیگری هم انتقال پیدا کند باز با مشکلاتی مواجه خواهیم بود.

وی به طرح کلید به کلید نیز اشاره و گفت: ساخت ۱۲۰۰واحد مسکونی در قالب طرح کلید به کلید در حال انجام است.

استاندار لرستان در خصوص ساماندهی رودخانه‌های استان نیز توضیح داد: قرار بود ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه‌ها پرداخت شود که با سیل سیستان و بلوچستان منابع به این سمت سوق پیدا کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.