بهره برداری از ۶۲ پروژه عمرانی طی دهه فجر در هشترود

فرماندار هشترود از بهره برداری ۶۲ پروژه عمرانی طی دهه فجر در هشترود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  امینیان فرماندار هشترود از بهره برداری ۶۲ پروژه عمرانی طی دهه فجر در هشترود خبر داد.

 امینیان گفت: در دهه فجر امسال ۶۲ پروژه عمرانی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان هشترود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

امینیان گفت: دهه فجر مهم‌ترین حادثه‌ی تاریخی در کشورمان است که ۴۱ سال پیش بمنظور رهایی از وابستگی و رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست امام خمینی (ره) که انسانی وارسته، آگاه و فرزانه و سیاستمداری شجاع و اخلاق مدار و بزرگمردی از سلاله پیامبران الهی بود و با عنایت خداوند و همراهی مردم اتفاق افتاد.

او گفت: انقلاب اسلامی مظهر و تجلی نور در ظلمت و طلیعه رهایی انسان از خودکامگی و استبداد بود که در قالب حکومتی بر مبنای ارزش‌های اسلامی و الهی برای رسیدن به یک زندگی دینمدارانه، عادلانه و آزادانه برای انسان‌ها پی ریزی شد و ما امروز باید پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌هایی (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) باشیم که این انقلاب بخاطر آن‌ها شکل گرفت و پس از گذشت ۴۱ سال همچنان مردم ما بر این آرمان‌ها تاکید دارند.

او با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی مسالمت آمیز، عاری از خشونت و اخلاقی بود که در آن شاهد پیروزی خون بر شمشیر بودیم افزود: این نظام دو ارزش و آرمان مردم سالاری و دین سالاری را در کنار هم حفظ نموده است و تبلور شریعت و تجلی حکومت خداوند در ظرفیت یک ملت بزرگ بوده است اوبا اشاره به اصل ۵۶ قانون اساسی که می‌گوید حاکمیت مطلق جهان از آن خداست و او انسان را بر سرنوشت خویش حاکم ساخته است.

فرماندار هشترود گفت: این مسئله اصل اساسی و پایه انقلاب اسلامی می‌باشد و تجلی آن در کلام امام راحل که فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر نمایان است و در عمل نیز همچنان که رئیس جمهور محترم در سخنرانی اخیر خود در جمع استانداران و فرماندار بیان داشتند در برگزاری رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ که مردم مهر تأییدی بر کلام امام (ره) زدند نمایان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار