بهسازی دو سینمای قدمت دار خراسان جنوبی

معاون امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد از بهسازی سینما فردوسی و سینمای قاین خبر داد.

بهسازی دو سینمای قدمت دار خراسان جنوبیزمزم معاون امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با توجه به قدمت بالای سینما‌های استان امسال دو سینمای فردوسی بیرجند و قاین در حال بهسازی هستند.

او با بیان اینکه سینما فردوسی حدود ۵۰ سال قدمت دارد، افزود: حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط سپاه، بهره بردار سینما فردوسی و سازمان سینمایی و موسسه سینما‌ شهر کشور برای بهسازی این سینما پیش بینی شده است.

زمزم اظهار کرد: تعویض صندلی‌ها، کف‌سازی، شیب‌بندی، تغییر نمای بیرونی و داخلی، راهرو‌های ورودی و خروجی از جمله تغییرات شگرفی است که در این بهسازی انجام خواهند شد.

معاون امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ادامه داد: بهسازی سینما فردوسی از حدود یک هفته پیش آغاز شده و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری مجدد برسد.

او تصریح کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری قاین، بهره بردار سینما و اداره فرهنگ و ارشاد انجام شده، بهسازی سینما‌ی قاین نیز از ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

زمزم با بیان اینکه بهسازی سینما قاین تا پایان امسال به اتمام می رسد، گفت: در این سینما نیز دکوراسیون داخلی، سقف، نمای داخلی، نمای بیرونی و صندلی‌ها تغییر خواهند کرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.