همزمان با دهه فجر؛

افتتاح پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در استان یزد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: شش پروژه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: شش پروژه فرهنگی و ورزشی فرهنگسرای شهید حسن پور، زمین چمن مصنوعی در پارک اختر و خانه ورزشی محلات واقع در محله محمود آباد با اعتبار یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: رویکرد اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ساخت پروژه‌های کوچک درون محله‌ای با هدف جذب بیشتر مشارکت شهروندان و استفاده تمام افراد از این امکانات است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: جشن بزرگ انقلاب قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن، فضا سازی شهری، اجرای برنامه برنامه‌های مختلف ورزشی در سطح پارک‌های استان، تکریم مادران و همسران شهدا با مشارکت بنیاد شهید از جمله این برنامه هاست.

او ادامه داد: سرود انقلابی در ایام دهه مبارک فجر هر شب ساعت ۱۸ در محل میدان امیرچقماق و تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب هر شب در دو محل میدان امیرچخماق و باغ موزه دفاع مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار