برنامه های سازمان تبلیغات در دهه فجر اعلام شد

سازمان تبلیغات برنامه های مختلفی را برای دهه فجر تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری اعلام برنامه‌های هیئت های مذهبی و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در سالن نواب سازمان تبلیغات اسلامی با حضور معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سید ناصر محمدیان معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و‌دهه فجر، اظهار کرد: علی رغم تلاش دشمنان انقلاب اسلامی و‌توطئه‌هایی که برای جلوگیری از نهادینه شدن آرمان‌های انقلاب انجام می‌دادند و در تلاش بودند که در سال‌های اولیه جلوی راه این حرکت عظیم سنگ اندازی کنند، اما خوشبختانه به لطف خداوند ما شاهد چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

رئیس کارگروه هیئت مذهبی و ‌تشکل های دینی مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ‌افزود: ۶۰هزار تشکل مذهبی مردمی وجود دارد که در دهه فجر بیش از ۱۲۰۰همایش بزرگ ‌در سراسر ‌کشور ‌برگزار ‌می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدیان‌بیان کرد: ۱۴۰۰انجمن‌اسلامی تشکل های دینی در کشور وجود دارد که ۴۳هزار و ۵۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کشور اعزام ‌می کند و ۸۰۰گفتمان‌دینی در مساجد و دانشگاه های کشور ‌برگزار می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ‌افزود: برگزاری۲۵۰جلسه خاطره گویی با عنوان محله انقلاب اسلامی٬برگزاری ویژه برنامه های فصلی ‌تشکل های‌ میان تخصصی٬برگزاری همایش های بانوان انقلابی و فاطمی٬برپایی‌غرفه‌های خدمات رسان در اماکن٬میادین و برنامه های حاشیه ای دهه فجر٬برپایی ایستگاه های ‌صلواتی و برگزاری تئاتر های نمایش خیابانی از ویژه برنامه دهه فجر سال ۹۸‌است.

وی مطرح کرد:‌یکی از مهمترین برنامه‌های ما برگزاری مراسم یادبود و‌همایش های بزرگداشت شهید سردار سلیمانی است که از ابتدا تا امروز روزانه بیش از صد مراسم بزرگداشت برای ایشان برگزار شده است، با توجه به اینکه در آستانه چهلمین روز شهادت سردار دلها هستیم همایش هایی نیز در سراسر ‌کشور ‌برگزار ‌می شود‌،موکب داران و هیئت های  مذهبی ‌در ‌۲۴بهمن ماه ویژه برنامه های یادبود و بزرگداشت برای سردار شهید سلیمانی و همرزمانش برگزار می کنند.

رئیس ‌کارگروه هیئت و تشکل های دینی مردمی‌ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ‌افزود:حدود۶هزار مسجد وجود دارد٬ ۴هزار مسجد در روستاها٬هزار مسجد در محله های شهری و ۲۵۰مسجد در حاشیه شهرها برای خدمات رسانی و برگزاری ویژه برنامه ها فعال هستند٬مساجد‌حاشیه تا کنون محله های آسیب دیده ‌بسیاری را از آسیب های اجتماعی ‌پاک کردند و جشن پاک را نیز در این محلات برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان ‌گفت:در حوزه بانوان نیز تا کنون عملکرد خوبی داشته و ‌تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا کرده‌است؛جمعیت بانوان فرهیخته و همیاران جمعیت بانوان فرهیخته فعالیت های زیادی دارند و در کنار آنها نیز بانوان جلسه‌ای ‌سازماندهی شده دارند و در فعالیت های این سازمان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.