کاراندیش: اعتراض خود را درباره رای کنستانت به فیفا ارائه می کنیم

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: از فیفا درخواست کردیم دادنامه اصلی پرونده کنستانت را ارائه دهد.

کاراندیش: درخواست ارائه دادنامه اصلی پرونده کنستانت را کردیممصطفی کار اندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه این باشگاه تبریزی به رای پرونده کنستانت اعتراض کرده است، اظهار کرد: ما طبق مقررات فیفا بعد از صدور رای پرونده شکایت کنستانت درخواست دادنامه اصلی یا همان متن اصلی رای را کردیم تا درخواست تجدید نظرخواهی رای را مطابق با آن برای فیفا ارسال کنیم. همچنین مدارک و دفاعیات خود را برای تجدید نظرخواهی آماده و اگر لازم باشد با وکیل و مدیربرنامه کنستانت مذاکره می‌کنیم تا اگر امکانش باشد با این بازیکن تفاهم کنیم.

 قرارداد خارجی ها با پایین ترین ضریب اشتباه بسته می شود   

کاراندیش درباره اینکه کنستانت بدون حتی یک دقیقه بازی مبلغ ۸۲۰ هزار یورو دریافت می‌کند و راهکار باشگاه تراکتور برای محکوم نشدن در فیفا چیست، بیان کرد: به هر حال این موضوع تجربه‌ای برای باشگاه تراکتور می‌شود که در بستن قرارداد با بازیکنان خارجی بیشتر دقت کند.

همچنین قرارداد کنستانت را مسئولان قبلی باشگاه منعقد کردند و اگر یک حقوقدان در بستن این قرارداد حضور داشت، در آن صورت شاید باشگاه محکوم به پرداخت جریمه نمی‌شد. البته شاید فشار هواداران باعث شده است که بدون نظر یک فرد حقوقی با کنستانت قرارداد بسته شود. به هر حال اعتمادی در باشگاه تراکتور به وجود آمده است که در عقد قرارداد با بازیکنان خارجی از کمیته حقوقی استفاده می‌شود و ما این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که با پایین‌ترین ضریب اشتباه با بازیکنان قرارداد می‌بندیم.  

باشگاه پرسپولیس غیرمستقیم در پرونده استوکس محکوم می شود 

کاراندیش درباره اظهارات نورشرق مبنی بر اینکه هیچ گونه محرومیتی در پرونده استوکس شامل حال باشگاه پرسپولیس نمی‌شود، گفت: البته باشگاه پرسپولیس غیر مستقیم در پرونده استوکس محکوم می‌شود، چون باید حقوق این بازیکن را پرداخت کند و در صورت محرومیت این بازیکن  نمی‌تواند از او استفاده کند و از یک سهمیه محروم می‌شود.  

معاون حقوقی تراکتور درباره احضار میثم تیموری به کمیته انضباطی باشگاه اظهار کرد: به هر حال این موضوع طبیعی است که بازیکن دوست دارد برای تیمش مفید و تاثیرگذار باشد و از تعویضش ناراحت می‌شود. مسئله تیموری، درون خانوادگی است و با درایت مدیریت برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید: کاراندیش: رای پرونده کنستانت را با مدرک عوض می‌کنیم


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار