رئیس دفتر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران:

مشارکت بالا در انتخابات توطئه و فشار‌های دشمن را خنثی می‌کند

واعظی گفت: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن و مشارکت بالا در انتخابات دوم اسفند، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.

واعظی: مشارکت بالا در انتخابات توطئه و فشار‌های دشمن را خنثی می‌کندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور روز یکشنبه همزمان با دومین روز ایام دهه فجر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از حضور در مرقد مطهر امام راحل و تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما اگر به ۴۱ سال قبل برگردیم، شرایط منطقه شرایط بسیار سختی بود. ما در آن شرایط با مشی‌ای که حضرت امام (ره) داشتند و با مقاومت مردم توانستیم که از آن سد عبور کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز هم که شرایط سختی داریم از نظر مسائل بین‌المللی و فشارهایی که آمریکا بر روی ملت ایران گذاشته است باید با همان مشی ابتدای انقلاب متوسل شویم، مقاومت کنیم و بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

واعظی یادآور شد: من بسیار خوشبین هستم که با مقاومت مردم و برنامه‌ریزی که دولت دارد قطعا این دهه فجر یک دهه فجر مبارک خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد:  با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و از همه مهم‌تر شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس در دوم اسفند ان‌شاءالله در این ۲ رویداد یک مشارکت خوب مردمی داشته باشیم که این امر مطمئنا باعث خواهد شد که توطئه‌ و فشارهایی که دشمنان برنامه‌ریزی کردند را حتما خنثی کنیم.


بیشتر بخوانید: هر کس مردم را از حضور پای صندوق دلسرد کند، از راه امام (ره) فاصله دارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار