در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هواپیمای ایرباس ۳۱۹ پرواز کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی مجدد

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر گفت: هواپيماى ايرباس ٣١٩ ايران اير كه در فرودگاه كرمانشاه زمينگير شده بود، دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

معصومه اصغرزاده سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هواپیمای ایرباس ۳۱۹ "هما" وارد خط پروازی شد، گفت: این هواپیما روز گذشته در کرمانشاه وارد محوطه کناری باند شده بود، با تأیید متخصصان مهندسی و تعمیرات وارد فرودگاه مهرآباد شد تا پرواز‌های برنامه‌ای خود را انجام دهد.

اصغرزاده تأکید کرد: هواپیمای ایرباس ۳۱۹ "هما" که در روز ۱۲ بهمن، بر اثر بارش برف شدید و کاهش دید افقی وارد محوطه تاکسی وی (خروجی باند) فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده بود، بعد از بازرسی‌های متخصصان مهندسی و تعمیرات و دریافت تأییدیه انجام پرواز، در ساعت ۱۰ فرودگاه کرمانشاه را ترک کرد و دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بیان کرد: با توجه به اینکه خسارتی به هواپیما وارد نشده، این هواپیما به پرواز باز خواهد گشت.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات خروج هواپیمای ایران ایر از باند فرودگاه در کرمانشاه 


گفتنی است، هواپیمای ایرباس ۳۱۹ "هما" روز گذشته ( ۱۲ بهمن) بر اثر بارش برف شدید و کاهش دید افقی وارد محوطه تاکسی وی(خروجی باند) فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار