رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی؛

محیط زیست فدای زیاده خواهی و راحت طلبی عده خاص نخواهد شد

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: فضای زیبای روستاها، کوه‌ها و دشتها، فدای زیاده خواهی و راحت طلبی یک عده خاص نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی امروز در جلسه حفاظت از حقوق بیت المال استان  از تشکیل کمیته عملیاتی حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و هدف از تشکیل آن را تسریع در اجرا‌ی احکام صادره قطعی در خصوص قلع و قمع ویلا‌هایی که با تغییر کاربری اراضی کشاورز ساخته شده اند و یا تخریب و تملک اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است عنوان کرد.

گروسی اظهار داشت: این کمیته به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اداره خواهد شد و تمامی موانع و نواقصی که موجب کندی اجرای احکام صادره می‌شوند مرتفع خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود افزود: طبیعت و فضای زیبای روستا‌ها، کوه‌ها و دشتها، فدای زیاده خواهی و راحت طلبی یک عده خاص می‌شوند که هم به کشاورزان و هم به بیت المال و منابع طبیعی و آسایش مردم ضربه می‌زنند باید در مقابل این افراد متخلف ایستاد و منابع ملی و طبیعی را برای آیندگان و فرزندان ایران اسلامی حفظ کرد.

او گفت: وظیفه شورای حفاظت از حقوق بیت المال صیانت از حقوق مردم است تا عده‌ای خاصکه با اعمال نفوذ و استفاده از پول و قدرت آن را پایمال نکنند ما با قدرت در مقابل چنین افراد ایستاده ایمو اجزاه ارتکاب جرم را به آن‌ها نخواهیم داد.

حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دبیر شورای حفاظت از حقوق بیت المال استان هم در این جلسه از ادارات و نهاد‌های مسئول می‌خواهیم که به هیچ وجه در اجرای احکام صادره در زمینه قلع و قمع تصرف‌های غیر مجاز و برهم زنندگان طبیعت کوتاهی نکنند.

حیدری در پایان سخنان خود گفت: در هر صورت بعد از هر اقدام پیشگیرانه اگر بنایی ساخته شد در صورتی که امکان اجرای قلع و قمع بود پیگیر صدور رای تخریب توسط کمسیون ماده صد شهرداری باشید و آن را اجرا کنید.

در ادامه این جلسه اکثر اعضای شورا، گزارش عملکرد و اقدامات انجام گرفته در خصوص مصوبات جلسات قبلی و بررسی‌ها و مشاهدات خویش در خصوص تصرف و تخریب اراضی ملی ارائه دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.