مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ۱۳ فیلم بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فجر و ۵ فیلم ویژه کودکان و نوجوانان از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در سینما مهتاب قزوین به نمایش در می‌آید.

اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،گفت :

سه شنبه ۱۵ بهمن فیلم‌های " قطار آن شب " ساعت ده صبح برای کودکان و نوجوانان، "آن شب " در دوسانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه ، ۲۱ و ۳۰ دقیقه و"تومان" در سانس ۱۹ پخش می‌شود.

چهارشنبه ۱۶ بهمن فیلم‌های " ۲۳ نفر " ویژه کودکان و نوجوانان در سانس ده صبح ، "کشتارگاه " در دوسانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه ، ۲۱ و ۳۰ دقیقه و " خوب، بد، جلف ۲ " در سانس ۱۹ به نمایش در می آید.

پنجشنبه ۱۷ بهمن فیلمی در صبح برای نمایش در نظر گرفته نشده است و فیلم‌های " لباس شخصی " در دو سانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه و "دشمنان " در سانس ۱۹ اکران می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جمعه ۱۸ بهمن فیلم‌های " مغزاستخوان " در دو سانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه، ۲۱ و ۳۰ دقیقه و " روز بلوا " را در ساعت ۱۹ تماشا کنند.

شنبه ۱۹ بهمن فیلم " کاتیو و ستاره " برای کودکان و نوجوانان در ساعت ده صبح و فیلم‌های " من میترسم " در دو سانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه، ۲۱ و ۳۰ دقیقه و " روز صفر " هم در ساعت ۱۹ اکران می‌شود.

یکشنبه ۲۰ بهمن فیلم‌های "منطقه پروازممنوع " در ساعت ۱۰ صبح، " آتابای " در دو سانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه، ۲۱ و ۳۰ دقیقه و " سه کام حبس " در ساعت ۱۹ برایعلاقمندان بر روی پرده نقره‌ای به نمایش در می‌آید.

دوشنبه ۲۱ بهمن هم دفتر سی و هشتمین جشنواره فجر در قزوین با پخش فیلم‌های " تورنا ۲ " در ساعت ده صبح، "قصیده گاو سفید " در دو سانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه، ۲۱ و ۳۰ دقیقه و " آن شب" در ساعت ۱۹ بسته می شود.

اسماعیلی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت qazvinticket.com  و یا به صورت حضور‌ی در سینما مهتاب بلیت تهیه کنند.

او افزود: قیمت بلیت به صورت تکی ده هزار تومان و به صورت بسته ۸ هزار تومان است.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار