موافقت شورای شهر شیراز با کلیات بودجه ۹۹

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با کلیات بودجه ۹۹ و متمم بودجه ۹۸ شهرداری شیراز موافقت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در یکصد و بیست و دومین جلسه صحن علنی این شورا، با کلیات بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری شیراز و سازمان‌های تابعه موافقت شد و مقرر شد که کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بررسی جزئیات آن را نیز آغاز کنند.

در این مصوبه، کمیسیون‌های تخصصی شورا مکلف شدند در بررسی بودجه ۹۹ شهرداری شیراز، مواردی همچون تطبیق با دستورالعمل جدید وزارت کشور برای تدوین بودجه شهرداری‌ها (GFS)، تطبیق با برنامه پنج ساله شهرداری.

تطبیق با مصوبه شورا در خصوص سیاست‌های مالی و تدوین بودجه ۹۹ شهرداری، مدیریت هزینه‌ها و کاهش تعداد تکالیف و تقویت شیوه‌های ارزیابی و سنجش اجرای تکالیف را مدنظر قرار دهند.

شهرداری شیراز نیز در این مصوبه موظف شد که گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی دوره پنجم شورا را به کمیسیون‌ها ارائه کند.

شهرداری همچنین مکلف شد که گزارش وضعیت بدهی و مطالبات خود در ابتدای شروع به کار شورای پنجم تاکنون را به شورا ارسال کند.

در ادامه این جلسه، مصوبه پیشین شورا مبنی بر اعزام تعدادی از مدیران شهری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به کشور‌های مالزی و سنگاپور، که با ایراد هیأت تطبیق به کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا ارجاع شده بود، یک بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر، به شهرداری شیراز اجازه داده شد که در راستای افزایش آگاهی، کسب تجربیات و به منظور بهره‌برداری از تکنولوژی شهر هوشمند، نسبت به اعزام تعدادی از مدیران شهرداری به انتخاب شهردار و تأیید کمیته نظارت در سفر‌های خارجی بر اساس آیین‌نامه اعزام کارکنان و هیأت‌های شهرداری به خارج از کشور اقدام کند.

در این مصوبه همچنین با اعزام سعید نظری و سولماز دهقانی دو عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز به کشور سنگاپور بر اساس آیین‌نامه سفر کاری اعضای شورا‌های اسلامی نیز موافقت شد.

در پایان جلسه امروز، همچنین با پرداخت کمک‌های رفاهی به رانندگان استیجاری شهرداری به عنوان سبد کالا موافقت شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار