مشاور فرماندهی کل قوا:

شهیدقاسم سلیمانی مکتب مقاومت را درمنطقه و دنیا گسترش داده است

سردار سرتیپ حسین دهقان گفت:شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نقطه آغازی برای تغییر شرایط منطقه و کل جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   سردار سرتیپ حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای سوانح هواپیمایی که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، گفت: خون سپهبد قاسم سلیمانی نقطه آغازی برای برچیده شدن استکبار جهانی تبدیل شده است.

سردار سرتیپ حسین دهقان به مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: امروز سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو برای نسل جوان تبدیل شده است و ده‌ها میلیون ایرانی برای تشییع سردار مقاومت به میدان آمدند.

دهقان افزود: سپهبد قاسم سلیمانی مکتبی در منطقه و دنیا گسترش داده که نام آن را مکتب مقاومت می‌نامیم، سپهبد قاسم سلیمانی در مکتب ناب انقلاب که برگرفته از مکتب ناب اسلام محمدی است پرورش یافته است.

او با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد که بنا به فرموده مقام معظم رهبری یوم الله است، ادامه داد: ایام الله روز‌های ماندگار تاریخ بشریت است و یکی از ایام الله که در تاریخ گذشته پس از پیروزی انقلاب از آن یاد می‌کردیم ۲۲ بهمن بود که در آن یک نظام وابسته و دست نشانده نظام سلطه که برای جامعه تاریکی، فقر و بدبختی را به ارمغان آورده سرنگون می‌شود و نظامی برآمده از ارزش‌های اسلامی و هویت بخش جایگزین می‌شود.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح متذکر شد: پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی جنبش بزرگی در برابر افراد بزدلی که این جنایت را به وجود آورده ایجاد شده است، اگر بیان شد که موشک باران عین الاسد تنها یک سیلی بود به این معنی است که شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نقطه آغازی برای تغییر شرایط منطقه و کل جهان خواهد بود.

دهقان افزود: آمریکایی‌ها در منطقه همواره به دنبال این هستند که همه نظام سیاسی منطقه تحت بیرق و سلطه آن‌ها و حافظ منافع آمریکایی باشد، همچنین آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند هیچ دولت، جنبش و گروهی در منطقه برای به خطر انداختن رژیم صهیونیستی به وجود نیاید و همچنین به دنبال تاراج بردن انرژی فسیلی در این منطقه هستند.

او گفت: شهید سلیمانی عنصر موثری بود که با استکبار جهانی مبارزه کرد و طرح‌های آمریکا را در منطقه با شکست رو به رو ساخت و افرادی مثل ترامپ، بولتون و نتانیاهو باید از فردی که آن‌ها را در منطقه ذلیل کرده انتقام می‌گرفتند و این انتقام به واسطه ذلالت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

دهقان افزود: رئیس جمهور رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا با مشکلات اساسی از جمله فساد مالی و استیضاح روبه رو بودند و با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به دنبال فرار از این شرایط بودند.

او گفت: هدف آمریکا از ترور سپهبد قاسم سلیمانی محقق نشد، ما پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پایگاه عین الاسد را موشک باران کردیم و این نخستین حمله یک کشور به نیرو‌های آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم بود و یک ملت به آمریکا بیان کرد که «دوران بزن و در رو» به پایان رسیده است.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.