کوشنر فلسطینیان را تهدید کرد

جراد کوشنر، طی مصاحبه با سی‌ان‌ان مدعی شد، که اگر فلسطین بندهای معامله قرن را عملی نکند، به رسمیت شناختن فلسطین در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

مصاحبه کوشنر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز آو اسرائیل، جراد کوشنر، مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌و‌گو با سی‌ان‌ان مدعی شده که اگر فلسطین بندهای معامله قرن را عملی نکند، به رسمیت شناختن فلسطین در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

طرحی که کوشنر، داماد یهودی دونالد ترامپ تنظیم کرده و روز سه‌شنبه رونمایی شد، مورد استقبال گرم سران صهیونیستی قرار گرفت، اما با عصبانیت فلسطینی‌ها و برخی دیگر از سران منطقه، روبرو شد.

 فرید زکریا طی این مصاحبه از کوشنر سوالات چالشی‌ای را مطرح کرد.

زکریا در این برنامه نسبت به فقدان وجود مطبوعات آزاد، انتخابات آزاد، آزادی مذهبی، یک قوه قضاییه مستقل و یک سیستم مالی قابل اعتماد در آنچه سرزمین های فلسطینی خوانده شده، کوشنر را به چالش کشید. کوشنر اما ضمن فرافکنی، مدعی شد که فلسطین یک دولت پلیسی است و نه یک دموکراسی قدرتمند.

کوشنر در ادامه مدعی شد: «اگر فلسطینی‌ها می‌خواهند مردم خود زندگی بهتری داشته باشند، ما اکنون چارچوبی برای انجام آن داریم، اما اگر آن‌ها نمی‌توانند از این استاندارد‌ها حمایت کنند، من فکر نمی‌کنم که اسرائیل هم آن‌ها را به عنوان یک کشور به رسمیت بشناسد.»

گفتنی است، کوشنر پیش ازین و در مصاحبه با یک رسانه مصری، گفته بود که احتمال ایجاد تغییرات در نقشه معامله قرن وجود دارد. معامله قرن طرحی کاملا یک طرفه است که خوشایند صهیونیست‌هاست و قطعنامه‌های پیشین سازمان ملل را هم نقض می‌کند.

برچسب ها: معامله قرن ، کوشنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۲:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
برو بمیر احمق تازه به دوران رسیده .گنده ازتو نتونست مردم فلسطین وازراهشون بازداره تو جوجه براشون جییک جیک میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
بمیر صهیونیست
آخرین اخبار