پرسش و پاسخ مردمی مسئولان قضایی خمین

مسئولان قضایی شهرستان خمین با حضور در مسجد جامع با پرسش‌های مردم پاسخ دادند.

پرسش و پاسخ مردمی مسئولان قضایی خمینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران رئیس دادگستری، دادستان و روسای دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه از جمله اداره ثبت اسناد، اداره زندان و پزشکی قانونی شهرستان خمین با حضور در مسجد جامع خمین ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردمی دستاورد‌های قضایی قوه قضائیه را تبین کردند.

شریفی رئیس دادگستری خمین در حاشیه این جلسه در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در این جلسه که درخدمت مردم شریف شهرستان خمین بودیم پرسش و پاسخ در مورد مسائل حقوقی و قضایی و در میان سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی انجام شد.

شریفی افزود: از اهداف این جلسه آگاهی بخشیدن به مردم وآشنایی آن‌ها با حقوقشان بود و ما اعتقاد داریم که جهل شاید پر چالش‌ترین موضوع در زمینه مسائل قضایی هست و با آگاهی بخشی در این زمینه مشکلات مردم کم میشود.

او اضافه کرد: همچنین از اهداف تشکیل این جلسه و حضور در مسجد جامع شهرستان خمین تبیین دستاورد‌های دستگاه قضایی بعد از انقلاب بوده که با حضور در مسجد جامع این موضوع تبیین شد و همچنین آشنایی بیشتر مردم به امورات قضایی از جمله نحوه رفتار در ادارات است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.