رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره؛ حمایت از تولید داخل است

فراهانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره از اول تا ۲۵ اسفند ماه، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه‎ها حمایت از تولید داخلی است.

هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره؛ حمایت از تولید داخل استقاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در اسفند ماه اظهار کرد: نمایشگاه بهاره از اول تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در ۵ تا ۷ نقطه از تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: اقلامی شامل گوشت قرمز و مرغ، روغن، تخم‌مرغ، برنج، کیف، کفش، مواد شوینده و حبوبات با نرخ مصوب در این نمایشگاه، توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید: برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره از ابتدای اسفند ماه 


نوده فراهانی بیان کرد: کالا‌های نمایشگاه بهاره از تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی برخوردارند، این در حالی است که نیرو‌های بازرسی و نمایندگان تعزیرات در این نمایشگاه‎‌ها حضور دارند و مردم در صورت مواجه با تخلف، می‌توانند به این بازرسان مراجعه کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند خرید اقلام اساسی را برای مردم در شب عید آسان‌تر کند، چرا که هدف آن، عرضه مستقیم کالا‌های با کیفیت و قیمت مناسب و از همه مهمتر، حمایت از تولید داخلی است که بر این اساس، تنها کالا‌های تولید داخلی اجازه عرضه در این نمایشگاه‌ها را خواهند یافت.

نوده فراهانی در ادامه افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد تنظیم بازار و دستور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد تا کالا‌های اساسی که قرار است در نمایشگاه‌ها عرضه شوند، حداقل ده روز قبل از آغاز نمایشگاه‌ها، در اختیار صنوف قرار گیرند.

گفتنی است، برگزاری نمایشگاه‌های صنفی، دارای شیوه‌نامه‌ای است که به تصویب سران قوا رسیده و در ادامه آن هم، مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها از سوی وزیر صنعت به اصناف ارائه شده است. بر همین اساس به منظور تأمین اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال، مقرر شده تا از یکم تا ۲۵ اسفندماه، به تناوب، نمایشگاه‌های بهاره در سراسر کشور برگزار می‌شود و مدت زمان برگزاری هر نمایشگاه، حداقل ده روز تعیین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار