ریل گذاری صحیح قطار اقتصاد کشور با انتخاب نمایندگان کارآمد

عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان گفت: یکی از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی ریل گذاری صحیح برای سرعت بخشیدن به قطار اقتصاد کشور از طریق وضع قوانین است.

دکتر محمد محبی ، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: یکی از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی ریل گذاری صحیح  برای سرعت بخشیدن به قطار اقتصاد کشور از طریق وضع قوانین است.

 دکتر محبی، افزود:  تک تک افراد جامعه با انتخاب فرد اصلح از میان نامزد‌ها نقش  حیاتی در بهبود اقتصاد ملی و  وضعیت معیشت جامعه  ایفا خواهند کرد.

او گفت: قانونگذاری حتما باید بر مبنای توانمندی‌ها و منطبق بر واقعیت‌های جامعه باشد تا بتوان در تصویب قانون برنامه‌های توسعه‌ی ۵ ساله و بودجه‌ای مسیری روشن برای بهبود اقتصاد جامعه داشته باشد.

این اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان  با اشاره کمیسیون های تخصصی مجلس در زمینه های مختلف  همچون کمیسیون اقتصادی، فرهنگی  و سیاسی گفت: مردم باید در انتخاب نماینده دقت و افرادی را انتخاب کنند که در زمینه‌های تخصصی خودشان به ویژه اقتصاد دارای تسلط و توانمندی در امر قانونگذاری باشند.

 دکتر محبی، افزود: دولت مجری قوانین وضع شده از سوی مجلس شورای اسلامی است و این قوانین باید بر اساس واقعیت های جامعه و با استفاده از توان کارشناسی توسط نمایندگان تصویب شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.