برپایی ایستگاه سلامت چندتخصصی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه، از برپایی ایستگاه سلامت چندتخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان در محله «ده پهن» شهرستان کرمانشاه به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در روز دوشنبه ۱۴ بهمن خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حامد بهرامیان مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تیمی پزشکی به مدت یک روز در این محله اقدام به ارایه خدمات فوق تخصصی و تخصصی می‌کند، گفت : این تیم متشکل از هشت نفر فوق تخصص و متخصص، ۲ نفر ماما، یک نفر روانشناس، یک نفر کارشناس بهداشت، ۹ نفر پرستار شامل هفت نفر زن و ۲ نفر مرد است.

 او گفت : در این تیم متخصصان و فوق تخصصان زنان، داخلی، روماتولوژی، اطفال، روانپزشکی، ارولوژی، طب اورژانس و طب سنتی حضور دارند.

او با بیان اینکه تمام خدمات به صورت رایگان ارایه می‌شود، گفت: خدمات ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، تست پاپ اسمیر و ارجاع رایگان به آزمایشگاه توسط این تیم ارایه می‌شود.

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه، گفت: آموزش آشنایی با ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری و درمان آن، سنجش سن جنین مادران باردار با دستگاه سونوکیت توسط متخصص زنان توسط این تیم انجام می‌شود.

 بهرامیان،گفت: ارجاع همه ویزیت شدگان به داروخانه طرف قرارداد بسیج جامعه پزشکی و تحویل داروی رایگان از دیگر خدماتی است که بسیج جامعه پزشکی به مراجعه کنندگان در محله ده پهن ارایه می‌دهد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار