اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار

طرح ویژه بازرسی بر بازار از اول اسفند ماه امسال در مازندران اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار اول اسفند ماه  در مازندران اجرا خواهد شد.

او افزود: انجام گشت‌های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از اهم اهداف این طرح است.

قوانلو در ادامه با اشاره به اینکه مراکز نگهداری کالا‌ها از قبیل انبار‌ها و سردخانه‌ها مورد رصد نظارتی قرار می‌گیرند به آن دسته از صاحبان انبار‌ها که تاکنون مبادرت به ثبت انبار خود در سامانه جامعه انبار‌ها نکرده اند خواست هر چه زودتر نسبت به ثبت انبار خود اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در طرح ویژه نظارتی از کلیه امکانات و هم چنین توان برخی دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهد شد به گونه‌ای که حتی در ساعات غیراداری و ایام تعطیل بازرسان این سازمان در سطح بازار حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به پویش مردمی بدون قیمت نخریم، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار، تقلب مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار